herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 152/14 w sprawie powołania Biura Obsługi Projektu ds. realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia zawodowego w grudziądzkich szkołach" w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

ZARZĄDZENIE NR  152/14

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 05 maja 2014 r.

 

 

w sprawie powołania Biura Obsługi Projektu  ds.  realizacji projektu „Nowa jakość kształcenia zawodowego w grudziądzkich szkołach” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 394, Dz. U. z 2013 r. poz. 645, Dz. U. z 2013 r. poz. 1318, Dz. U. 2014 poz 397) zarządzam, co następuje:

 

§ 1.1. Powołuję zespół zadaniowy o nazwie: Biuro Obsługi Projektu „Nowa jakość kształcenia zawodowego w grudziądzkich szkołach”  realizowanego w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki   współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet  IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowegow składzie:

  1. Danuta Bober – koordynator projektu,
  2. Karolina Jodko  – asystent koordynatora projektu,
  3. Jerzy Jakubowski – koordynator szkolny w Zespole Szkół Ekonomicznych w Grudziądzu,
  4. Maria Soboczyńska – koordynator szkolny w Zespole Szkół Budowlanych i Plastycznych w Grudziądzu,
  5. Jadwiga Grądecka - koordynator szkolny w Zespole Szkół Technicznych w Grudziądzu,
  6. Rafał Szweda – koordynator szkolny w Zespole Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Grudziądzu,
  7. Małgorzata Maria Urbaniak – koordynator szkolny w Zespole Szkół Mechanicznych w Grudziądzu,
  8. Hanna Moczulska – koordynator szkolny w Zespole Szkół Rolniczych w Grudziądzu,
  9. Joanna Marciniak – pracownik biurowy.

2. Szczegółowy zakres czynności w/w osób określą odrębne umowy.

 

§ 2. Biuro Obsługi Projektu powołane jest na czas realizacji projektu tj. od 21 marca 2014 roku do czasu zakończenia projektu. Po zakończeniu zadania następuje rozwiązanie Biura. 

 

§ 3. Siedziba Biura Obsługi Projektu mieści się w Wydziale Edukacji Urzędu Miejskiego przy ul. Wodnej 7.

 

§ 4. Zadaniem  Biura Obsługi Projektu jest realizacja  projektu, o którym mowa w § 1, a w szczególności:

- przygotowanie niezbędnych dokumentów,

- przeprowadzenie rekrutacji beneficjentów,

- nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonaniem zadań zaplanowanych w harmonogramie projektu,

- kontrolowanie jakości usług świadczonych przez wykonawców,

- realizacja obowiązków związanych z promocją, monitoringiem i sprawozdawczością  projektu,

- sporządzanie wniosków o płatność do Instytucji Pośredniczącej,

- rozliczanie środków finansowych otrzymanych na realizację projektu i prowadzenie wyodrębnionej ewidencji finansowo - księgowej,

- podejmowanie środków zaradczych w przypadku ryzyka nieosiągnięcia założeń projektu.

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kamilla Wiśniewska 07-05-2014 10:57
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 05-05-2014
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 20-05-2014 10:40