|--- Podstawowe dane
|--- Edukacja prawna
|--- Dostępność
|--- WYBORY I REFERENDA
|--- WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2024
|--- REFERENDUM OGÓLNOKRAJOWE 2023
|--- WYBORY PARLAMENTARNE 2023
|--- INFORMACJE OGÓLNE
|--- Wybory ławników sądowych na kadencję 2024-2027
|--- NABÓR uzupełniający członków do Komitetu Rewitalizacji Miasta Grudziądza
|--- Informacja o rozpoczęciu realizacji projektu partnerskiego - Rodzina w centrum - Etap I
|--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza
|--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza
|--- Dyżury Radnych
|--- Kluby Radnych
|--- Wytyczne antykorupcyjne dla administracji publicznej
|--- Prezydent Grudziądza
|--- Wiceprezydenci Grudziądza
|--- Sekretarz Miasta
|--- Skarbnik Miasta
|--- VI Kadencja
|--- V kadencja
|--- IV kadencja
|--- III kadencja
|--- Sesje 2016 r.
|--- Sesje 2015 r.
|--- Sesje 2014 r.
|--- II Kadencja
|--- Uchwały
|--- Sprawozdania z prac
|--- I Kadencja
|--- Uchwały
|--- Grudziądzka Rada Seniorów
|--- I kadencja
|--- Rok 2024
|--- Rok 2023
|--- Rok 2022
|--- Rok 2021
|--- Rok 2020
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Rok 2017
|--- Rok 2016
|--- Rok 2015
|--- Rok 2014
|--- Rok 2013
|--- Rok 2012
|--- Rok 2011
|--- Rok 2010
|--- Rok 2009
|--- Rok 2008
|--- Rok 2024
|--- Rok 2023
|--- Rok 2022
|--- Rok 2021
|--- Rok 2020
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Rok 2017
|--- Rok 2016
|--- Rok 2015
|--- Rok 2014
|--- Rok 2013
|--- Rok 2012
|--- Rok 2011
|--- Rok 2010
|--- Rok 2009
|--- Rok 2008
|--- Posiedzenia Komisji
|--- Transmisje i nagrania posiedzeń
|--- Wydruki głosowań
|--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 lutego 2020 r.
|--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 stycznia 2020 r.
|--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 grudnia 2019 r.
|--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 4 grudnia 2019 r.
|--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 listopada 2019 r.
|--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 października 2019 r.
|--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 października 2019 r.
|--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 września 2019 r.
|--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 września 2019 r.
|--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 sierpnia 2019 r.
|--- XIII sesja 19 i 20 czerwca 2019 r.
|--- XII sesja 5 czerwca 2019 r.
|--- X sesja 24 kwietnia 2019 r.
|--- IX sesja 27 marca 2019 r.
|--- VIII sesja 20 marca 2019 r.
|--- VII sesja 27 lutego 2019 r.
|--- VI sesja 30 stycznia 2019 r.
|--- V sesja 28 grudnia 2018 r.
|--- IV sesja 19 grudnia 2018 r.
|--- III sesja 12 grudnia 2018 r.
|--- II sesja 28 listopada 2018 r.
|--- I sesja 21 listopada 2018 r.
|--- Interpelacje i zapytania radnych
|--- Rejestr interpelacji
|--- Rejestr zapytań
|--- Statut
|--- Strategia Rozwoju Miasta Grudziądz na lata 2024-2035
|--- Uchwały RMG
|--- Rok 2024
|--- Rok 2023
|--- LXXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 20 grudnia 2023 r.
|--- LXXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 29 listopada 2023 r.
|--- LXXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 14 listopada 2023 r.
|--- LXXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 października 2023 r.
|--- LXXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 5 października 2023 r.
|--- LXXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 września 2023 r.
|--- LXXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 sierpnia 2023 r.
|--- LXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 lipca 2023 r.
|--- LXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 21 czerwca 2023 r.
|--- LXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 31 maja 2023 r.
|--- LXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 kwietnia 2023 r.
|--- LXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 29 marca 2023 r.
|--- LXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 lutego 2023 r.
|--- LXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 stycznia 2023 r.
|--- Rok 2022
|--- LXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 21 grudnia 2022 r.
|--- LXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 listopada 2022 r.
|--- LXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 listopada 2022 r.
|--- LXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 października 2022 r.
|--- LXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 września 2022 r.
|--- LXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 21 września 2022 r.
|--- LXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 31 sierpnia 2022 r.
|--- LXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 czerwca 2022 r.
|--- LXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 8 czerwca 2022 r. - uroczysta
|--- LXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 maja 2022 r.
|--- LX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 kwietnia 2022 r.
|--- LIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 marca 2022 r.
|--- LVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 lutego 2022 r.
|--- LVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 stycznia 2022 r.
|--- Rok 2021
|--- LVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 grudnia 2021 r.
|--- LV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 6 grudnia 2021 r.
|--- LIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 1 grudnia 2021 r.
|--- LIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 17 listopada 2021 r.
|--- LII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 października 2021 r.
|--- LI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 października 2021 r. nadzwyczajna
|--- L sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 września 2021 r.
|--- XLIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 2 września 2021 r. nadzwyczajna
|--- XLVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 sierpnia 2021 r.
|--- XLVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 czerwca 2021 r.
|--- XLVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 czerwca 2021 r.
|--- XLV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 czerwca 2021 r. - uroczysta (bez uchwał)
|--- XLIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 maja 2021 r.
|--- XLIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 kwietnia 2021 r.
|--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 i 31 marca 2021 r.
|--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 17 marca 2021 r.
|--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 lutego 2021 r.
|--- XXXIXsesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 stycznia 2021 r.
|--- Rok 2020
|--- XXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 16 grudnia 2020 r.
|--- XXXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 2 grudnia 2020 r.
|--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 listopada 2020 r.
|--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 10 i 17 listopada 2020 r.
|--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 października 2020 r.
|--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 września 2020 r.
|--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 16 września 2020 r.
|--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 i 27 sierpnia 2020 r.
|--- XXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 czerwca 2020 r.
|--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 czerwca 2020 r.
|--- XXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 8 czerwca 2020 r.
|--- XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 maja 2020 r.
|--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 kwietnia 2020 r. i 6 maja 2020 r.
|--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 marca 2020 r.
|--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 stycznia 2020 r.
|--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 lutego 2020 r.
|--- Rok 2019
|--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 grudnia 2019 r.
|--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 4 grudnia 2019 r.
|--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 listopada 2019 r.
|--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 października 2019 r.
|--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 października 2019 r.
|--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 września 2019 r.
|--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 września 2019 r.
|--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 sierpnia 2019 r.
|--- XIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 7 sierpnia 2019 r.
|--- XIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 19 i 20 czerwca 2019 r.
|--- XII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 5 czerwca 2019 r.
|--- XI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 29 maja 2019 r.
|--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 kwietnia 2019 r.
|--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 marca 2019 r.
|--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 20 marca 2019 r.
|--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 lutego 2019 r.
|--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2019 r.
|--- Rok 2018
|--- V nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 grudnia 2018 r.
|--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 19 grudnia 2018 r.
|--- III sesja Rady Miejskiej Grudziądza 12 grudnia 2018 r.
|--- II sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 listopada 2018 r.
|--- I sesja Rady Miejskiej Grudziądza 21 listopada 2018 r.
|--- LVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 10 października 2018 r.
|--- LVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 września 2018 r.
|--- LV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 19 września 2018 r.
|--- LIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 12 września 2018 r.
|--- LIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 lipca 2018 r.
|--- LII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 20 czerwca 2018 r.
|--- LI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 maja 2018 r.
|--- L sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 kwietnia 2018 r.
|--- XLIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 marca 2018 r.
|--- XLVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 lutego 2018 r.
|--- ZARZĄDZENIA ZASTĘPCZE WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO
|--- XLVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 7 lutego 2018 r.
|--- XLVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 31 stycznia 2018 r.
|--- Rok 2017
|--- XLV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 grudnia 2017 r.
|--- XLIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 13 grudnia 2017 r.
|--- XLIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 listopada 2017 r.
|--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądza -25 października 2017 r.
|--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 września 2017 r.
|--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 sierpnia 2017 r.
|--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 czerwca 2017 r.
|--- XXXVIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 7 czerwca 2017 r.
|--- XXXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 maja 2017 r.
|--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 kwietnia 2017 r.
|--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 marca 2017 r.
|--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 lutego 2017 r.
|--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 stycznia 2017 r.
|--- Rok 2016
|--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2016 r.
|--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2016 r.
|--- XXX nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 grudnia 2016 r.
|--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 listopada 2016 r.
|--- XXVIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza -14 listopada 2016 r. - bez podjętych uchwał
|--- XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 października 2016 r.
|--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 września 2016 r.
|--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 sierpnia 2016 r.
|--- XXIV nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 18 sierpnia 2016 r.
|--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 czerwca 2016 r.
|--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 maja 2016 r.
|--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 kwietnia 2016 r.
|--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 marca 2016 r.
|--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza odbyta w dniach 24 i 26 lutego 2016 r.
|--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 stycznia 2016 r.
|--- Rok 2015
|--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2015 r.
|--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2015 r.
|--- XIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 listopada 2015 r.
|--- XIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 października 2015 r.
|--- XII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 września 2015 r.
|--- XI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 9 września 2015 r.
|--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 5 sierpnia 2015 r.
|--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 czerwca 2015 r.
|--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 maja 2015 r.
|--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 kwietnia 2015 r.
|--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 marca 2015 r.
|--- V sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 lutego 2015 r.
|--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 stycznia 2015 r.
|--- Rok 2014
|--- Sesja III - 17 grudnia 2014 r.
|--- Sesja II - 8 grudnia 2014 r.
|--- KADENCJA VII- I sesja -1 grudnia 2014 r.
|--- Sesja LII - 29 października 2014 r.
|--- Sesja LI - 24 września 2014 r.
|--- Sesja L - 29 lipca 2014 r.
|--- Sesja XLIX - 25 czerwca 2014 r.
|--- Sesja XLVIII - 28 maja 2014 r.
|--- Sesja XLVII - 23 kwietnia 2014 r.
|--- Sesja XLVI - 26 marca 2014 r.
|--- Sesja XLV - 26 lutego 2014 r.
|--- Sesja XLIV - 29 stycznia 2014 r.
|--- Rok 2013
|--- XLIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 grudnia 2013 r
|--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 16 grudnia 2013 r.
|--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 listopada 2013 r.
|--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 października 2013 r.
|--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 września 2013 r.
|--- XXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 10 lipca 2013 r.
|--- XXXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 czerwca 2013 r.
|--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 maja 2013 r.
|--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 kwietnia 2013 r.
|--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 marca 2013 r.
|--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 lutego 2013 r.
|--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2013 r.
|--- Rok 2012
|--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2012 r.
|--- XXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2012 r.
|--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 listopada 2012 r.
|--- XXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 października 2012 r.
|--- XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 września 2012 r.
|--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 czerwca 2012r.
|--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 maja 2012 r.
|--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 kwietnia 2012 r.
|--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 marca 2012 r.
|--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 lutego 2012 r.
|--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 stycznia 2012 r.
|--- Rok 2011
|--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2011 r.
|--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2011r.
|--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 listopada 2011 r.
|--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 października 2011r.
|--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 11 października 2011r.
|--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 września 2011r.
|--- XIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 sierpnia 2011 r.
|--- XIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 lipca 2011r.
|--- XII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 czerwca 2011 r.
|--- XI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 1 czerwca 2011 r.
|--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 maja 2011 r.
|--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 maja 2011 r.
|--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 kwietnia 2011 r.
|--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 marca 2011 r.
|--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 lutego 2011 r.
|--- V sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 stycznia 2011 r.
|--- Rok 2010
|--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 grudnia 2010 r.
|--- III sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 7 grudnia 2010 r.
|--- I sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 1 grudnia 2010 r.
|--- LVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 października 2010 r.
|--- LVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 września 2010 r.
|--- LVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 lipca 2010 r.
|--- LV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 czerwca 2010 r.
|--- LIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 maja 2010 r.
|--- LIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 kwietnia 2010 r.
|--- LII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 marca 2010 r.
|--- LI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 luty 2010 r.
|--- L sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 stycznia 2010 r.
|--- Rok 2009
|--- XLIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 grudnia 2009 r.
|--- XLVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 16 grudnia 2009 r.
|--- XLVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 listopada 2009 r.
|--- XLVI nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 4 listopada 2009 r.
|--- XLV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 października 2009 r.
|--- XLIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 września 2009 r.
|--- XLIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 sierpnia 2009 r.
|--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 24 czerwca 2009 r.
|--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 27 maja 2009 r.
|--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 22 kwietnia 2009 r.
|--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 marca 2009 r.
|--- XXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 13 marca 2009 r.
|--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 5 marca 2009 r.
|--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 lutego 2009 r.
|--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 stycznia 2009 r.
|--- Rok 2008
|--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 grudnia 2008 r.
|--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziadza - 17 grudnia 2008 r.
|--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 listopada 2008 r.
|--- XXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 października 2008 r.
|--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 października 2008 r.
|--- XXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 września 2008 r.
|--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 sierpnia 2008 r.
|--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 czerwca 2008 r.
|--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 maja 2008 r.
|--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 kwietnia 2008 r.
|--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 marca 2008 r.
|--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 lutego 2008 r.
|--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2008 r.
|--- Rok 2024
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2023
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2022
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2021
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2020
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2019
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2018
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2017
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2016
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2015
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2014
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2013
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2012
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2011
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2010
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2009
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- Rok 2008
|--- grudzień
|--- listopad
|--- październik
|--- wrzesień
|--- sierpień
|--- lipiec
|--- czerwiec
|--- maj
|--- kwiecień
|--- marzec
|--- luty
|--- styczeń
|--- 2011
|--- Indywidualne interpretacje przepisów prawa podatkowego
|--- Obwieszczenia
|--- Obszar Strategicznej Interwencji
|--- Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Grudziądza do 2030
|--- Budżet
|--- BUDŻET 2024
|--- BUDŻET 2023
|--- BUDŻET 2022
|--- Budżet 2021
|--- Wieloletnia Prognoza Finansowa
|--- Informacje o wykonaniu budżetu
|--- Budżet 2023
|--- Budżet 2022
|--- Budżet 2021
|--- Budżet 2020
|--- Budżet 2019
|--- Budżet 2018
|--- Budżet 2017
|--- Budżet 2016
|--- Budżet 2015
|--- Budżet 2014
|--- Budżet 2013
|--- Budżet 2012
|--- Budżet 2011
|--- Budżet 2010
|--- Budżet 2009
|--- Budżet 2008
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- Sprawozdania Rb
|--- Raport o stanie gospodarki finansowej miasta
|--- Program postępowania naprawczego
|--- Majątek Miasta
|--- Założenia polityki społeczno-gospodarczej
|--- Raporty z udzielonej pomocy publicznej
|--- Wykaz udzielonych ulg w podatkach i opłatach
|--- 2018 rok
|--- 2017 rok
|--- 2016 rok
|--- 2022 r.
|--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego
|--- 2021 r.
|--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego
|--- 2020 r.
|--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego
|--- 2019 r.
|--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego
|--- 2018 r.
|--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego
|--- Obligacje
|--- Opinie RIO
|--- Stawki podatkowe
|--- 2024
|--- 2023
|--- 2022
|--- 2020 - 2021
|--- 2019
|--- 2018
|--- 2017
|--- 2016
|--- Formularze podatkowe
|--- obowiązujące od 2020 roku
|--- obowiązujące od 1 lipca 2019 r.
|--- obowiązujące do 30 czerwca 2019 r.
|--- 2018
|--- 2017
|--- Akty prawne dotyczące podatków
|--- Wzory pełnomocnictw
|--- Kontrola podatkowa
|--- KONTROLA PODATKOWA
|--- Numery rachunków bankowych
|--- NUMERY RACHUNKÓW BANKOWYCH
|--- Ulgi i zwolnienia podatkowe
|--- Dane teleadresowe
|--- Wydziały i biura
|--- Nabór na stanowiska urzędnicze
|--- Rok 2024
|--- Rok 2023
|--- Rok 2022
|--- Rok 2021
|--- Rok 2020
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Rok 2017
|--- Rok 2016
|--- Rok 2015
|--- Rachunki bankowe
|--- Rejestry, ewidencje, archiwa
|--- REJESTRY PROWADZONE W URZĘDZIE MIEJSKIM W GRUDZIĄDZU
|--- WYKAZ REJESTRÓW PROWADZONYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W GRUDZIĄDZU
|--- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych
|--- Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych
|--- Kodeks Postępowania Administracyjnego
|--- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
|--- Wydział Budownictwa i Planowania Przestrzennego
|--- Wydział Edukacji
|--- Wydział Finansowy
|--- Wydział Funduszy Europejskich
|--- Specjalna Strefa Rewitalizacji
|--- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
|--- Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
|--- Wydział Komunikacji Miejskiej
|--- Wydział Komunikacji Społecznej
|--- Grudziądzki Budżet Obywatelski
|--- Lokalny Program Rozwoju Gospodarczego miasta Grudziądza
|--- Miejska Rada działalności Pożytku Publicznego w Grudziądzu
|--- Wydział Nadzoru Właścicielskiego i Polityki Gospodarczej
|--- Wydział Organizacyjno-Administracyjny
|--- Wydział Środowiska
|--- Centralna ewidencja emisyjności budynków
|--- Wydział Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
|--- Leczenie odwykowe
|--- Grudziądzka Karta Dużej Rodziny
|--- Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
|--- Program zapobiegania upadkom dla seniorów w województwie kujawsko-pomorskim
|--- Kluby Seniora i Podmioty działające na rzecz seniorów
|--- Biuro Działalności Gospodarczej
|--- Biuro Gospodarki Odpadami
|--- Biuro Inspektora Ochrony Danych
|--- Biuro Kadr i Płac
|--- Biuro Ochrony Informacji Niejawnych
|--- Biuro Prezydenta
|--- Biuro Współpracy z Mieszkańcami i Marketingu
|--- Jarmark św. Mikołaja
|--- Jarmark Spichrzowy
|--- Straż Miejska
|--- Sprawy Obywatelskie
|--- Wybory
|--- Wsparcie obywateli Ukrainy
|--- Rejestr Danych Kontaktowych i Profil Zaufany
|--- Miejski Konserwator Zabytków
|--- Miejski Rzecznik Konsumentów
|--- Informacje dla obywateli Ukrainy
|--- Rejestr Danych Kontaktowych i Profil Zaufany
|--- Rzecznik Prasowy
|--- Wytyczne antykorupcyjne dla administracji publicznej
|--- Jak złożyć dokument w formie elektronicznej?
|--- Biuro rzeczy znalezionych
|--- Edukacja, Kultura, Sport, Turystyka, Komunikacja, Geodezja, Sprawy Społeczne
|--- Rejestry instytucji kultury
|--- Sport
|--- Rada Sportu
|--- Rozwój sportu
|--- Stypendia, nagrody i wyróżnienia sportowe
|--- Szkolenia kandydatów na kierowców
|--- Gospodarka Nieruchomościami
|--- Taryfy za zbiorowe dostarczanie wody i zbiorowe odprowadzanie ścieków
|--- Informacje o wynikach przetargów dot. nieruchomości
|--- Ochrona środowiska
|--- Zmiany pozwolenia zintegrowanego dla OPEC-INEKO Sp. z o.o. od 2006 roku do 2019 roku
|--- Pozwolenia i decyzje- środowiskowe uwarunkowania przedsięwzięcia
|--- Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia od 2021 roku
|--- Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia do 2021 roku
|--- Pozwolenia i decyzje- środowiskowe uwarunkowania przedsięwzięcia, wycinka drzew
|--- Wycinka drzew- decyzje wraz z dokumentami towarzyszącymi
|--- Wycinka drzew od 01.05.2021 roku- decyzje wraz z dokumentami towarzyszącymi
|--- Wycinka drzew do 30.04.2021 roku- decyzje wraz z dokumentami towarzyszącymi (archiwum)
|--- Decyzje w zakresie gospodarowania odpadami
|--- Instalacje wytwarzające pole elektromagnetyczne, objęte obowiązkiem zgłoszenia
|--- P4 Sp. z o.o. GRU0013B, ul. Wybickiego
|--- Kąpieliska
|--- Archiwum
|--- Rok 2017
|--- Monitoring ruchów masowych ziemi
|--- Programy, plany, uchwały związane z ochroną środowiska, decyzje środowiskowe do 2018 roku
|--- Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy-miasto Grudziądz
|--- Oferta inwestycyjna
|--- PROJEKTY MPZP
|--- Studium 2023
|--- Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
|--- Organizacja Transportu Zbiorowego
|--- Bezpieczeństwo i Zarządzanie Kryzysowe
|--- SPRAWY KRYZYSOWE
|--- AKTY PRAWNE
|--- PLANY DZIAŁANIA PREZYDENTA
|--- OBRONA CYWILNA
|--- AKTY PRAWNE
|--- ROCZNE PLANY
|--- 2020
|--- OCENA DZIAŁNOŚCI
|--- INNE
|--- SZKOLENIA OCK
|--- KARTY PLANY
|--- ĆWICZENIA I TRENINGI
|--- SPRAWOZDANIA
|--- DO USUNIĘCIA
|--- SPRAWY WOJSKOWE
|--- AKTY PRAWNE
|--- DO POBRANIA
|--- SPRAWY OBRONNE
|--- AKTY PRAWNE
|--- WYTYCZNE
|--- HNS I CIMIC
|--- INNE DOKUMENTY
|--- IMPREZY MASOWE
|--- AKTY PRAWNE
|--- AKTY PRAWNE
|--- KONKURSY
|--- OGŁOSZENIA
|--- Zgromadzenia
|--- Tryb zwykły
|--- Tryb uproszczony
|--- Inicjatywa lokalna Grudziądz
|--- Kontrole i audyt
|--- Audyt wewnętrzny
|--- Rok 2021
|--- Kontrole zewnętrzne
|--- Rok 2020
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Rok 2017
|--- Rok 2016
|--- Rok 2015
|--- Rok 2014
|--- Rok 2013
|--- Rok 2012
|--- Rok 2011
|--- Rok 2010
|--- Rok 2009
|--- Rok 2008
|--- Kontrole wewnętrzne
|--- Rok 2021
|--- Rok 2020
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Rok 2017
|--- Rok 2016
|--- Rok 2015
|--- Rok 2014
|--- Rok 2013
|--- Rok 2012
|--- Rok 2011
|--- Rok 2010
|--- Rok 2009
|--- Rok 2008
|--- Kontrole finansowe
|--- Rok 2024
|--- Rok 2023
|--- Rok 2022
|--- Rok 2021
|--- Rok 2020
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Rok 2017
|--- Rok 2016
|--- Rok 2015
|--- Rok 2014
|--- Rok 2013
|--- Rok 2012
|--- Rok 2011
|--- Rok 2010
|--- Rok 2009
|--- Rok 2008
|--- Rok 2007
|--- Kontrola zarządcza
|--- Materiały pomocnicze
|--- PRZYKŁAD SPORZĄDZANIA INFORMACJI PRZEZ JEDNOSTKI
|--- Współpraca z organizacjami pozarządowymi
|--- Konsultacje społeczne z mieszkańcami
|--- Raport o stanie Miasta Grudziądza
|--- Grudziądzki Informator Statystyczny
|--- Grudziądzki Informator Statystyczny 2020 r.
|--- Grudziądzki Informator Statystyczny 2019 r.
|--- Grudziądzki Informator Statystyczny 2021 r.
|--- Petycje
|--- Petycja 13
|--- Petycja 12
|--- Petycja 11
|--- Gminna Ewidencja Zabytków
|--- Charakterystyka energetyczna budynków
|--- Wnioski o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej wraz z inwestycjami towarzyszącymi
|--- 2023
|--- PP-II.6733.1.1.2023
|--- Zamówienia publiczne powyżej 130.000 zł
|--- Zamówienia publiczne na usługi z zakresu leśnictwa
|--- Zamówienia poniżej 130.000 zł
|--- Plan postępowań o udzielenie zamówień
|--- Ustalanie wartości zamówienia
|--- Wstępne konsultacje rynkowe
|--- Zamówienia publiczne - wersja archiwalna
|--- Zamówienia Publiczne poniżej 30000 Euro - wersja archiwalna
|--- Zamówienia publiczne na usługi z zakresu leśnictwa - wersja archiwalna
|--- Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi - wersja archiwalna
|--- Zamówienia z wolnej ręki - wersja archiwalna
|--- Informacje ogólne
|--- Radni
|--- CZEPEK Marek Józef
|--- GBURCZYK Maciej
|--- GOSZKA Arkadiusz Krzysztof
|--- JEZIERSKI Piotr
|--- JONIEC Miłosz
|--- KLEIN Grzegorz
|--- KOWAROWSKI Łukasz Mariusz
|--- MIEDZIANOWSKI Grzegorz Jan
|--- MISIEWICZ Krzysztof Roman
|--- NAPOLSKI Paweł
|--- ROHDE Piotr Ryszard
|--- SZYMAŃSKI Sławomir Andrzej
|--- WIŚNIEWSKI Andrzej Zygmunt
|--- WITKOWSKI Andrzej Franciszek
|--- ŻEBROWSKI Mariusz Arkadiusz
|--- Prezydent i pracownicy urzędu
|--- Maciej Glamowski - Prezydent Grudziądza
|--- Szymon Gurbin - Wiceprezydent Grudziądza
|--- Róża Alina Lewandowska - Wiceprezydent Grudziądza
|--- Andrzej Cherek - Sekretarz Miasta
|--- Tomasz Szczechowski - Skarbnik Miasta
|--- Tomasz Józef Szymański - Sekretarz Miasta - urlop bezpłatny
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza
|--- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
|--- Rafał Adam Cywiński - Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
|--- Wydział Budownictwa i Planowania Przestrzennego
|--- Stefan Marek Baca - Dyrektor Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego
|--- Adam Jagła - Kierownik Referatu Budownictwa w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego
|--- Wydział Edukacji
|--- Kamila Melkowska-Lemke - Dyrektor Wydziału Edukacji
|--- Natalia Wojtakowska - Kierownik Referatu Finansowania, Planowania i Analizy w Wydziale Edukacji
|--- Wydział Finansowy
|--- Lilianna Kowalska - Dyrektor Wydziału Finansowego
|--- Alicja Dudzik - Kierownik Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas w Wydziale Finansowym
|--- Ewa Dorota Kowalska - Kierownik Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym
|--- Ewa Bożena Piskorowska - Kierownik Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym
|--- Beata Ewa Więcek - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym
|--- Aleksandra Osiecka - Referent Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym
|--- Sabina Anna Luszkowska - Inspektor Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas w Wydziale Finansowym
|--- Natalia Donarska - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym
|--- Małgorzata Anna Borkowska - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym
|--- Paulina Kunikowska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym
|--- Joanna Krystyna Tuczak - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym
|--- Justyna Melkowska - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym
|--- Monika Aleksandra Michalska - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym
|--- Janusz Kicerman - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym
|--- Klaudia Chojak - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym
|--- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
|--- Wojciech Piotr Witkowski - Dyrektor Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
|--- Wydział Komunikacji Miejskiej
|--- Anna Aleksandra Majchrzak-Poniewierka - Dyrektor Wydziału Komunikacji Miejskiej
|--- Andrzej Maciejewski - Kierownik Referatu w Wydziale Komunikacji Miejskiej
|--- Michał Marek Czepek - Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu
|--- Łukasz Froncek - Kierownik Referatu Sportu w Wydziale Kultury i Sportu
|--- Wydział Środowiska
|--- Maja Żaneta Banasik - Dyrektor Wydziału Środowiska
|--- Wydział Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Alicja Kozłowska - Dyrektor Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Mariusz Łukasz Sonnenfeld - Inspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Edyta Maria Malinowska - Inspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Dominika Magdalena Figańska - Inspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Iwona Katarzyna Klimek - Inspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Anna Nowak - Podinspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Anna Langowska - Podinspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Barbara Jolanta Weber - Podinspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Anna Bajor - Referent w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Ewelina Kinga Biernacka - Referent w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Alina Elżbieta Zaworska - Referent w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
|--- Małgorzata Gackowska - Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych
|--- Dorota Anita Galewska - Kierownik Referatu Spraw Społecznych w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych
|--- Biuro Działalności Gospodarczej
|--- Renata Dorota Nowicka - Kierownik Biura Działalności Gospodarczej
|--- Elżbieta Jolanta Kalinowska - Inspektor w Biurze Działalności Gospodarczej
|--- Biuro Gospodarki Odpadami
|--- Adam Przyborski - Kierownik Biura Gospodarki Odpadami
|--- Żaneta Anna Bartkowska - Inspektor w Biurze Gospodarki Odpadami
|--- Mateusz Cieślakiewicz - Kierownik Biura Lasów Komunalnych
|--- Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków
|--- Izabela Fijałkowska - Miejski Konserwator Zabytków
|--- Dorota Pokora - Zastępca Kierownika w Urzędzie Stanu Cywilnego
|--- Małgorzata Anna Jurek - Inspektor w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Stanu Cywilnego
|--- Pracownicy jednostek organizacyjnych
|--- Edukacja
|--- Przedszkola
|--- Brygida Bożena Bagniewska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Rządz
|--- Zyta Anna Banasiak - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Tarpno
|--- Hanna Buczkowska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Kuntersztyn
|--- Tatiana Beata Deręgowska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Strzemięcin
|--- Ewa Hara - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Śródmieście
|--- Mirela Maria Deptuła - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Mniszek
|--- Aleksandra Barbara Lesiak - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Lotnisko
|--- Lucyna Joanna Szczutowska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Kopernik
|--- Szkoły i inne placówki oświatowo-wychowawcze
|--- Małgorzata Wiktoria Folmer - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika
|--- Katarzyna Dulska - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego
|--- Wioleta Małgorzata Kempska - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka
|--- Małgorzata Joanna Binder - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 im. płk. St. Sitka
|--- Marek Jan Szymkowicz - Dyrektor Szkoly Podstawowej nr 8 im. gen. Tadeusza "Bora" Komorowskiego
|--- Joanna Szumlińska - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Tadeusza Kościuszki
|--- Marlena Helena Treichel - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 11 im. Jana Heweliusza
|--- Anna Manuela Hausman - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Synów Pułku
|--- Hanna Marek - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 13 Specjalna im. Marii Grzegorzewskiej
|--- Piotr Józef Jakim - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Komisji Edukacji Narodowej
|--- Rafał Piotr Chylewski - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 16 im. I Armii Wojska Polskiego
|--- Anna Beata Góra - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 17 im. Sybiraków
|--- Monika Jolanta Mejer - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 18 im. Bohaterów Westerplatte
|--- Marek Mariusz Bergmann - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 20 im. 18 Pułku Ułanów Pomorskich
|--- Adam Wiktor Przybylak - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 21 im. rtm. Witolda Pileckiego
|--- Jarosław Radtke - Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Bronisława Malinowskiego
|--- Aleksandra Elżbieta Majkowska - Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego
|--- Beata Anna Kasińska - Dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego
|--- Łukasz Filip Piasecki - Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II
|--- Beata Aniela Sikorska - Dyrektor IV Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego
|--- Aleksandra Ginka - Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego
|--- Rafał Szweda - Dyrektor Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich im. Marii Skłodowskiej-Curie
|--- Anna Zawistowska - Dyrektor Zespołu Szkół Mechanicznych
|--- Arkadiusz Wojciechowski - Dyrektor Zespołu Szkół Rolniczych im. Władysława Grabskiego
|--- Kazimierz Olszewski - Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
|--- Tomasz Stanisław Kempski - Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego im. ks. Stanisława Staszica
|--- Anna Justyna Drozdowska - Dyrektor Zespółu Placówek Edukacyjno-Rewalidacyjnych
|--- Artur Stanisław Mach - Dyrektor Centrum Kształcenia Zawodowego
|--- Arkadiusz Roman Elszkowski - Dyrektor Ogniska Pracy Pozaszkolnej
|--- Dorota Meller-Murawska - Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
|--- Ewa Maria Szulc-Goławska - Dyrektor Zespołu Placówek Młodzieżowych "Bursa"
|--- Gospodarka Komunalna
|--- Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o.
|--- Tomasz Pasikowski - Prezes Zarządu Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o.
|--- Joanna John-Błażyńska - Wiceprezes Zarządu Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o.
|--- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o.
|--- OPEC GRUDZIĄDZ sp. z o.o.
|--- Marek Zbigniew Dec - Prezes Zarządu OPEC Grudziądz sp. z o. o.
|--- Mirosław Kazimierz Radecki - Wiceprezes Zarządu OPEC GRUDZIĄDZ sp. z o.o.
|--- Tomasz Henryk Asensky - Prezes Zarządu Olimpia Grudziądz SA
|--- Joanna Elszkowska - Prezes Zarządu Grudziądzkie Inwestycje Medyczne sp. z o. o.
|--- Małgorzata Kosinska - Prezes Zarządu Geotermia Grudziądz Sp. z o. o.
|--- Małgorzata Kosinska - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego SA
|--- Paweł Jerzy Maniszewski - Prezes Zarządu Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o. o.
|--- Leszek Zenon Mrazek - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Parku Przemysłowego sp. z o. o.
|--- Leszek Zenon Mrazek - Prezes Zarządu Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe sp. z o. o.
|--- Marcin Piotr Murawski - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Klubu Motocyklowego S.A.
|--- Filip Szreter - Prezes Zarządu Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa "KZN Toruński" sp. z o.o.
|--- Sylwia Łazarczyk - Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich
|--- Karolina Słomińska - Dyrektor Grudziądzkie Centrum Usług Wspólnych
|--- Kultura i Rekreacja
|--- Aleksandra Maria Ciżnicka - Dyrektor Biblioteki Miejskiej im. W. Kulerskiego
|--- Anna Janosz - Dyrektor Centrum Kultury Teatr
|--- Wioletta Beata Pacuszka - Dyrektor Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi
|--- Izabela Anna Piwowarska - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku
|--- Nadzór Budowlany
|--- Andrzej Pepliński - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
|--- Pomoc Społeczna
|--- Jolanta Anna Zarębska - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
|--- Piotr Liedtke - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej
|--- Elżbieta Beata Raczkowska - Dyrektor Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego
|--- Przeciwdziałanie Bezrobociu
|--- Tomasz Zdzisław Pacuszka - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
|--- Ochrona Zdrowia
|--- Agata Kurkowska - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Wł. Biegańskiego
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza
|--- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
|--- Ilona Ewa Krzysztyniak - I Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
|--- Monika Agnieszka Łagoda - II Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
|--- Anna Reetz - Kierownik Działu Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
|--- Sylwia Aneta Chruszczewska - Inspektor w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie
|--- Kamila Pankowska - Inspektor w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie
|--- Ireneusz Jerzy Baranowski - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy
|--- Ewelina Joanna Piasecka - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy
|--- Małgorzata Iwona Roman - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy
|--- Małgorzata Giemza - Kierownik Działu Instrumentów Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy
|--- Joanna Moskwik - p.o. Kierownika Działu Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Izabela Dubanowska - Koordynator Stanowiska do Spraw Organizacji Szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Beata Maria Byczkowska - Starszy Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Ewa Wójcik - Starszy Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Barbara Gretkowska - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Jolanta Chęś - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Monika Teresa Konracka - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Anna Maria Łodyga-Hejmanowska - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Kamila Kiełbowicz - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Nikoleta Elżbieta Kaleta-Ługiewicz - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Joanna Helena Zbrzeźna - Pomoc Administracyjna w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Mirela Małgorzata Mondzielewska - Pomoc Administracyjna w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Jarosław Murgała - Zastępca Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu
|--- Archiwum
|--- Radni
|--- 2018 - 2023
|--- 2014 - 2018
|--- CZEPEK Marek Józef
|--- CZEPEK Michał Marek
|--- GLAMOWSKI Maciej Jan
|--- GOSZKA Arkadiusz Krzysztof
|--- JEZIERSKI Piotr
|--- KOWAROWSKI Łukasz Mariusz
|--- NAPOLSKI Paweł
|--- OSSOWSKA-NEUMANN Małgorzata Katarzyna
|--- PIASECKI Eugeniusz Franciszek
|--- ROHDE Piotr Ryszard
|--- SZYMAŃSKI Sławomir Andrzej
|--- WIŚNIEWSKI Andrzej Zygmunt
|--- ŻEBROWSKI Mariusz Arkadiusz
|--- Prezydent i pracownicy urzędu
|--- Jolanta Herba - Sekretarz Miasta 2017-2018
|--- Małgorzata Anna Sołtys - Skarbnik Miasta 2017-2018
|--- Robert Malinowski - Prezydent Grudziądza 2006-2018
|--- Marek Karol Sikora - Wiceprezydent Grudziądza 2006-2018
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza
|--- Sławomira Gajewska - Dyrektor Wydziału Edukacji
|--- Marta Gora - Referent Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym
|--- Henryk Jan Januszewski - Zastępca Komendanta Straży Miejskiej
|--- Teresa Maria Kleczewska - Dyrektor Wydziału Komunikacji Miejskiej
|--- Renata Teresa Rybczyńska - Dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Daria Sitniewska - Podinspektor Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas Wydziału Finansowego
|--- Beata Barbara Piechowiak - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym
|--- Beata Bożena Przybylska - Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych
|--- Małgorzata Anna Sadowska-Rodziewicz - Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu
|--- Anna Blanka Stachula-Rębisz - Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych
|--- Małgorzata Elżbieta Medeńska - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym
|--- Grażyna Małgorzata Kraśniewska - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym
|--- Mariusz Paweł Sędzicki - Komendant Straży Miejskiej
|--- Barbara Agnieszka Szczepanik - Referent w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych
|--- Fabian Dąbrowski - Kierownik Referatu Planowania i Analizy w Wydziale Edukacji
|--- Kinga Izabela Bączkowska - Kierownik Referatu Sportu w Wydziale Kultury i Sportu
|--- Karolina Słomińska - Kierownik Referatu Planowania i Analizy w Wydziale Edukacji
|--- Elwira Krystyna Kowalska - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym
|--- Kamila Anna Mizikowska - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym
|--- Katarzyna Agnieszka Czołgoszewska - Kierownik Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym
|--- Monika Kowalska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym
|--- Rafał Marcin Nowak - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym
|--- Jolanta Tarniowa - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 im. płk. St. Sitka
|--- Małgorzata Joanna Binder - w zastępstwie Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 11 im. Jana Heweliusza
|--- Dariusz Adam Mielcarski - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Komisji Edukacji Narodowej
|--- Małgorzata Tomaszewska - Dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego
|--- Roman Bolesław Cegiełkowski - Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II
|--- Sylwia Małgorzata Dombek - Dyrektor Zespołu Szkół Budowlanych i Plastycznych im. Mikołaja Kopernika
|--- Beata Joanna Kacała - Dyrektor Zespołu Szkół Rolniczych im. Władysława Grabskiego
|--- Adam Tadeusz Szewczuk - Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
|--- Katarzyna Maria Chaczyńska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Strzemięcin
|--- Hanna Irena Czarnecka - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Śródmieście
|--- Anna Maria Osicka - Dyrektor Ogniska Pracy Pozaszkolnej
|--- Jolanta Brygida Lotarska-Rydzińska - Dyrektor Domu Dziennego Pobytu
|--- Mariusz Andrzej Noch - Wiceprezes Zarządu OPEC GRUDZIĄDZ sp. z o.o.
|--- Urszula Czesława Rynkowska - p.o. Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika
|--- Elżbieta Brzezińska - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego
|--- Maciej Hoppe - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Wł. Biegańskiego
|--- Anna Kędziora - wz. Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika
|--- BeataTeresa Magiera - p.o. Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka
|--- Piotr Walter Drzymalski - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Wł. Biegańskiego
|--- Piotr Janusz Jerzewski - Prezes Zarządu Geotermia Grudziądz Sp. z o. o.
|--- Robert Mariusz Koźlikowski - Prezes Zarządu Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe Sp. z o. o.
|--- Joanna John-Błażyńska - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Parku Przemysłowego Sp. z o. o.
|--- Katarzyna Gertruda Młodecka - Prezes Zarządu Grudziądzkich Inwestycji Medycznych Sp. z o. o.
|--- Sylwester Jacek Szałkowski - Prezes Zarządu Olimpia Grudziądz SA
|--- Violetta Biłyk - Dyrektor Gimnazjum Nr 8
|--- Marek Nowak - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego
|--- Janina Blajerska - Dyrektor Gimnazjum Nr 8
|--- Teresa Kessler - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka
|--- Sylwia Jadwiga Murawska - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika
|--- Renata Ewa Matuszak - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 17 im. Sybiraków
|--- Maria Teresa Janowska - Dyrektor Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego
|--- Włodzimierz Jan Zieliński - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
|--- Aleksandra Maria Kotewicz - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej
|--- Zbigniew Ptaszyński - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
|--- Marek Tołkacz - Prezes Zarządu OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o. o.
|--- Krzysztof Wojciech Dąbrowski - Prezes Zarządu Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni Sp. z o. o.
|--- Cezary Darłak - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 18 im. Bohaterów Westerplatte
|--- Anna Magdalena Kędziora - Dyrektor Gimnazjum Nr 9 im. Ignacego Jana Paderewskiego
|--- Krzysztof Jan Maliszewski - Dyrektor Zespołu Szkół Budowlanych i Plastycznych im. Mikołaja Kopernika
|--- Grażyna Leśniewska - Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego
|--- Ewa Gawrział - Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Bronisława Malinowskiego
|--- Bartosz Siedlecki - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego
|--- Katarzyna Rzanna - Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka
|--- Maria Stanisława Bonk - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Tarpno
|--- osoby wydające decyzje administracyjne w jednostkach organizacyjnych
|--- Izabela Pogorzelska - Kierownik Działu Usług Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy
|--- Barbara Ewa Wegner - Pośrednik Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Marietta Teresa Brzeska - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Edyta Elżbieta Pakuszewska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Bartosz Nogowski - Pomoc Administracyjna w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Tomasz Olender - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Joanna Maria Lewandowska - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Bieła Mirosława Szcześniak - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Alicja Bonk-Olszewska - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Wiesława Ewa Klimas - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Michalina Pawłowska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Roksana Anna Ziółkowska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy
|--- Jolanta Anna Zarębska - Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
|--- Informacje ogólne
|--- Edukacja - jednostki budżetowe
|--- Przedszkola
|--- Szkoły i inne placówki oświatowo-wychowawcze
|--- Żłobki miejskie
|--- Gospodarka Komunalna - jednostki budżetowe
|--- Kultura
|--- Nadzór Budowlany
|--- Ochrona Zdrowia
|--- Pomoc społeczna, wspieranie rodziny i piecza zastępcza - jednostki budżetowe
|--- Przeciwdziałanie Bezrobociu - jednostki budżetowe
|--- Rekreacja - jednostki budżetowe
|--- gmina-miasto Grudziądz posiada 100 % udziałów lub akcji
|--- gmina-miasto Grudziądz posiada powyżej 50 % udziałów lub akcji
|--- gmina-miasto Grudziądz posiada poniżej 50 % udziałów lub akcji
|--- OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA ZBYCIE AKCJI W OLIMPII GRUDZIĄDZ S.A.
|--- 2023 r.
|--- 2022 r.
|--- 2021 r.
|--- 2020 r.
|--- Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.
|--- OPEC Grudziądz Sp. z o.o.
|--- Grudziądzki Holding Komunalny SA
|--- Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o.
|--- Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
|--- Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
|--- Grudziądzkie Inwestycje Medyczne sp. z o.o.
|--- 2019 r.
|--- Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. w Grudziądzu
|--- Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe Spółka z o.o.
|--- Grudziądzkie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.
|--- Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.
|--- Grudziadzki Park Przemysłowy Spółka z o.o.
|--- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Spółka z o.o.
|--- 2017 r.
|--- 2018 r.
|--- Grudziądzkie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.
|--- Zasady kształtowania wynagrodzeń w spółkach z udziałem gminy-miasta Grudziądz
|--- Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.
|--- ARCHIWUM
|--- Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
|--- Grudziądzkie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.
|--- Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o.
|--- WERSJE ARCHIWALNE
|--- Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - wersja archiwalna
|--- Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o.
|--- Wersja obowiązująca
|--- Wersja archiwalna
|--- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
|--- Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
|--- Wersja obowiązująca
|--- OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o.
|--- ARCHIWUM
|--- Grudziądzki Klub Motocyklowy S.A.
|--- aktualne
|--- archiwum
|--- Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa "KZN - Toruński" Sp. z o.o.
|--- Nabór pracowników
|--- 2023
|--- 2022
|--- 2021
|--- 2020
|--- 2019
|--- 2018
|--- 2017
|--- 2016
|--- 2014
|--- 2013
|--- 2012
|--- 2011
|--- 2010
|--- 2009
|--- 2008
|--- Przetargi
|--- 2022
|--- 2015
|--- zakończony - ZSG-H - sprzedaż majątku ruchomego II przetarg
|--- 2014
|--- 2013
|--- 2012
|--- 2011
|--- 2010
|--- 2009
|--- 2008
|--- Nabór kandydatów do Rad Nadzorczych spółek z udziałem gminy-miasto Grudziądz
|--- Archiwum BIP do 2007 r. (uchwały i zarządzenia)
|--- Władze Miasta
|--- Rada Miejska VIII kadencja
|--- Rada Miejska VII kadencji
|--- Przewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza
|--- Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza
|--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza
|--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza
|--- Dyżury Radnych
|--- Kluby Radnych
|--- Przewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza
|--- Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza
|--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza
|--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza
|--- Kluby Radnych
|--- Dyżury Radnych
|--- Kluby Radnych
|--- Jednostki organizacyjne i Spółki prawa handlowego Miasta
|--- Informacje ogólne
|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
|--- Wybory do Sejmu i Senatu 2019
|--- Wybory ławników sądowych na kadencję 2020-2023
|--- Wybory Prezydenta RP 2020 - 10 maja 2020 r.
|--- Wybory Prezydenta RP 2020 - 28 czerwca 2020 r.
|--- Wybory Prezydenta RP 2020 - 12 lipca 2020 r. - II tura