herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

Mapa serwisu

GMINA-MIASTO GRUDZIĄDZ


|--- Podstawowe dane

|--- Ponowne wykorzystywanie

|--- Nieodpłatna pomoc prawna

      |--- Edukacja prawna

|--- Dostępność

|--- WYBORY I REFERENDA

      |--- WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2024

      |--- WYBORY SAMORZĄDOWE 2024

      |--- REFERENDUM OGÓLNOKRAJOWE 2023

      |--- WYBORY PARLAMENTARNE 2023

      |--- INFORMACJE OGÓLNE

|--- Wybory ławników sądowych na kadencję 2024-2027

|--- NABÓR uzupełniający członków do Komitetu Rewitalizacji Miasta Grudziądza

|--- Informacja o rozpoczęciu realizacji projektu partnerskiego - Rodzina w centrum - Etap I

WŁADZE MIASTA


|--- Rada Miejska Grudziądza

      |--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza

      |--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza

      |--- Dyżury Radnych

      |--- Kluby Radnych

      |--- Kodeks Etyczny Radnego

      |--- Wytyczne antykorupcyjne dla administracji publicznej

|--- Prezydent Grudziądza

|--- Wiceprezydenci Grudziądza

|--- Sekretarz Miasta

|--- Skarbnik Miasta

|--- Młodzieżowa Rada Miejska

      |--- VI Kadencja

      |--- V kadencja

      |--- IV kadencja

      |--- III kadencja

            |--- Sesje 2016 r.

            |--- Sesje 2015 r.

            |--- Sesje 2014 r.

            |--- Uchwały MRMG - 2014 r.

            |--- Protokoły z sesji MRMG

            |--- Uchwały MRMG - 2015 r.

      |--- II Kadencja

            |--- Sesje i projekty uchwał

            |--- Uchwały

            |--- Sprawozdania z prac

      |--- I Kadencja

            |--- Sesje i projekty uchwał

            |--- Uchwały

|--- Grudziądzka Rada Seniorów

      |--- I kadencja

DZIAŁALNOŚĆ RADY MIEJSKIEJ GRUDZIĄDZA


|--- Sesje i projekty uchwał

      |--- Rok 2024

      |--- Rok 2023

      |--- Rok 2022

      |--- Rok 2021

      |--- Rok 2020

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2012

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- Rok 2009

      |--- Rok 2008

|--- Sprawozdania z prac Rady

      |--- Rok 2024

      |--- Rok 2023

      |--- Rok 2022

      |--- Rok 2021

      |--- Rok 2020

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2012

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- Rok 2009

      |--- Rok 2008

|--- Posiedzenia Komisji

|--- Transmisje i nagrania posiedzeń

|--- Wydruki głosowań

      |--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 lutego 2020 r.

      |--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 stycznia 2020 r.

      |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 grudnia 2019 r.

      |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 4 grudnia 2019 r.

      |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 listopada 2019 r.

      |--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 października 2019 r.

      |--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 października 2019 r.

      |--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 września 2019 r.

      |--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 września 2019 r.

      |--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 sierpnia 2019 r.

      |--- XIII sesja 19 i 20 czerwca 2019 r.

      |--- XII sesja 5 czerwca 2019 r.

      |--- XI sesja 29 maja 2019 r.

      |--- X sesja 24 kwietnia 2019 r.

      |--- IX sesja 27 marca 2019 r.

      |--- VIII sesja 20 marca 2019 r.

      |--- VII sesja 27 lutego 2019 r.

      |--- VI sesja 30 stycznia 2019 r.

      |--- V sesja 28 grudnia 2018 r.

      |--- IV sesja 19 grudnia 2018 r.

      |--- III sesja 12 grudnia 2018 r.

      |--- II sesja 28 listopada 2018 r.

      |--- I sesja 21 listopada 2018 r.

|--- Interpelacje i zapytania radnych

      |--- Rejestr interpelacji

      |--- Rejestr zapytań

PRAWO LOKALNE


|--- Statut

|--- Strategia Rozwoju Miasta Grudziądz na lata 2024-2035

|--- Uchwały RMG

      |--- Rok 2024

      |--- Rok 2023

            |--- LXXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 20 grudnia 2023 r.

            |--- LXXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 29 listopada 2023 r.

            |--- LXXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 14 listopada 2023 r.

            |--- LXXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 października 2023 r.

            |--- LXXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 5 października 2023 r.

            |--- LXXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 września 2023 r.

            |--- LXXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 sierpnia 2023 r.

            |--- LXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 lipca 2023 r.

            |--- LXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 21 czerwca 2023 r.

            |--- LXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 31 maja 2023 r.

            |--- LXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 kwietnia 2023 r.

            |--- LXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 29 marca 2023 r.

            |--- LXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 lutego 2023 r.

            |--- LXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 stycznia 2023 r.

      |--- Rok 2022

            |--- LXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 21 grudnia 2022 r.

            |--- LXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 listopada 2022 r.

            |--- LXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 listopada 2022 r.

            |--- LXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 października 2022 r.

            |--- LXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 września 2022 r.

            |--- LXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 21 września 2022 r.

            |--- LXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 31 sierpnia 2022 r.

            |--- LXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 czerwca 2022 r.

            |--- LXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 8 czerwca 2022 r. - uroczysta

            |--- LXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 maja 2022 r.

            |--- LX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 kwietnia 2022 r.

            |--- LIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 marca 2022 r.

            |--- LVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 lutego 2022 r.

            |--- LVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 stycznia 2022 r.

      |--- Rok 2021

            |--- LVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 grudnia 2021 r.

            |--- LV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 6 grudnia 2021 r.

            |--- LIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 1 grudnia 2021 r.

            |--- LIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 17 listopada 2021 r.

            |--- LII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 października 2021 r.

            |--- LI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 października 2021 r. nadzwyczajna

            |--- L sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 września 2021 r.

            |--- XLIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 2 września 2021 r. nadzwyczajna

            |--- XLVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 sierpnia 2021 r.

            |--- XLVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 czerwca 2021 r.

            |--- XLVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 czerwca 2021 r.

            |--- XLV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 czerwca 2021 r. - uroczysta (bez uchwał)

            |--- XLIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 maja 2021 r.

            |--- XLIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 kwietnia 2021 r.

            |--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 i 31 marca 2021 r.

            |--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 17 marca 2021 r.

            |--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 lutego 2021 r.

            |--- XXXIXsesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 stycznia 2021 r.

      |--- Rok 2020

            |--- XXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 16 grudnia 2020 r.

            |--- XXXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 2 grudnia 2020 r.

            |--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 listopada 2020 r.

            |--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 10 i 17 listopada 2020 r.

            |--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 października 2020 r.

            |--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 września 2020 r.

            |--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 16 września 2020 r.

            |--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 i 27 sierpnia 2020 r.

            |--- XXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 czerwca 2020 r.

            |--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 czerwca 2020 r.

            |--- XXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 8 czerwca 2020 r.

            |--- XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 maja 2020 r.

            |--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 kwietnia 2020 r. i 6 maja 2020 r.

            |--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 marca 2020 r.

            |--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 stycznia 2020 r.

            |--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 lutego 2020 r.

      |--- Rok 2019

            |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 grudnia 2019 r.

            |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 4 grudnia 2019 r.

            |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 listopada 2019 r.

            |--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 października 2019 r.

            |--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 października 2019 r.

            |--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 września 2019 r.

            |--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 września 2019 r.

            |--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 sierpnia 2019 r.

            |--- XIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 7 sierpnia 2019 r.

            |--- XIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 19 i 20 czerwca 2019 r.

            |--- XII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 5 czerwca 2019 r.

            |--- XI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 29 maja 2019 r.

            |--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 kwietnia 2019 r.

            |--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 marca 2019 r.

            |--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 20 marca 2019 r.

            |--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 lutego 2019 r.

            |--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2019 r.

      |--- Rok 2018

            |--- V nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 grudnia 2018 r.

            |--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 19 grudnia 2018 r.

            |--- III sesja Rady Miejskiej Grudziądza 12 grudnia 2018 r.

            |--- II sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 listopada 2018 r.

            |--- I sesja Rady Miejskiej Grudziądza 21 listopada 2018 r.

            |--- LVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 10 października 2018 r.

            |--- LVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 września 2018 r.

            |--- LV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 19 września 2018 r.

            |--- LIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 12 września 2018 r.

            |--- LIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 lipca 2018 r.

            |--- LII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 20 czerwca 2018 r.

            |--- LI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 maja 2018 r.

            |--- L sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 kwietnia 2018 r.

            |--- XLIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 marca 2018 r.

            |--- XLVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 lutego 2018 r.

            |--- ZARZĄDZENIA ZASTĘPCZE WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO

            |--- XLVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 7 lutego 2018 r.

            |--- XLVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 31 stycznia 2018 r.

      |--- Rok 2017

            |--- XLV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 grudnia 2017 r.

            |--- XLIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 13 grudnia 2017 r.

            |--- XLIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 listopada 2017 r.

            |--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądza -25 października 2017 r.

            |--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 września 2017 r.

            |--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 sierpnia 2017 r.

            |--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 czerwca 2017 r.

            |--- XXXVIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 7 czerwca 2017 r.

            |--- XXXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 maja 2017 r.

            |--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 kwietnia 2017 r.

            |--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 marca 2017 r.

            |--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 lutego 2017 r.

            |--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 stycznia 2017 r.

      |--- Rok 2016

            |--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2016 r.

            |--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2016 r.

            |--- XXX nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 grudnia 2016 r.

            |--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 listopada 2016 r.

            |--- XXVIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza -14 listopada 2016 r. - bez podjętych uchwał

            |--- XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 października 2016 r.

            |--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 września 2016 r.

            |--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 sierpnia 2016 r.

            |--- XXIV nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 18 sierpnia 2016 r.

            |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 czerwca 2016 r.

            |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 maja 2016 r.

            |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 kwietnia 2016 r.

            |--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 marca 2016 r.

            |--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza odbyta w dniach 24 i 26 lutego 2016 r.

            |--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 stycznia 2016 r.

      |--- Rok 2015

            |--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2015 r.

            |--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2015 r.

            |--- XIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 listopada 2015 r.

            |--- XIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 października 2015 r.

            |--- XII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 września 2015 r.

            |--- XI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 9 września 2015 r.

            |--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 5 sierpnia 2015 r.

            |--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 czerwca 2015 r.

            |--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 maja 2015 r.

            |--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 kwietnia 2015 r.

            |--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 marca 2015 r.

            |--- V sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 lutego 2015 r.

            |--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 stycznia 2015 r.

      |--- Rok 2014

            |--- Sesja III - 17 grudnia 2014 r.

            |--- Sesja II - 8 grudnia 2014 r.

            |--- KADENCJA VII- I sesja -1 grudnia 2014 r.

            |--- Sesja LII - 29 października 2014 r.

            |--- Sesja LI - 24 września 2014 r.

            |--- Sesja L - 29 lipca 2014 r.

            |--- Sesja XLIX - 25 czerwca 2014 r.

            |--- Sesja XLVIII - 28 maja 2014 r.

            |--- Sesja XLVII - 23 kwietnia 2014 r.

            |--- Sesja XLVI - 26 marca 2014 r.

            |--- Sesja XLV - 26 lutego 2014 r.

            |--- Sesja XLIV - 29 stycznia 2014 r.

      |--- Rok 2013

            |--- XLIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 grudnia 2013 r

            |--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 16 grudnia 2013 r.

            |--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 listopada 2013 r.

            |--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 października 2013 r.

            |--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 września 2013 r.

            |--- XXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 10 lipca 2013 r.

            |--- XXXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 czerwca 2013 r.

            |--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 maja 2013 r.

            |--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 kwietnia 2013 r.

            |--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 marca 2013 r.

            |--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 lutego 2013 r.

            |--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2013 r.

      |--- Rok 2012

            |--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2012 r.

            |--- XXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2012 r.

            |--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 listopada 2012 r.

            |--- XXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 października 2012 r.

            |--- XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 września 2012 r.

            |--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 czerwca 2012r.

            |--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 maja 2012 r.

            |--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 kwietnia 2012 r.

            |--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 marca 2012 r.

            |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 lutego 2012 r.

            |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 stycznia 2012 r.

      |--- Rok 2011

            |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2011 r.

            |--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2011r.

            |--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 listopada 2011 r.

            |--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 października 2011r.

            |--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 11 października 2011r.

            |--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 września 2011r.

            |--- XIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 sierpnia 2011 r.

            |--- XIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 lipca 2011r.

            |--- XII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 czerwca 2011 r.

            |--- XI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 1 czerwca 2011 r.

            |--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 maja 2011 r.

            |--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 maja 2011 r.

            |--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 kwietnia 2011 r.

            |--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 marca 2011 r.

            |--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 lutego 2011 r.

            |--- V sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 stycznia 2011 r.

      |--- Rok 2010

            |--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 grudnia 2010 r.

            |--- III sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 7 grudnia 2010 r.

            |--- I sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 1 grudnia 2010 r.

            |--- LVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 października 2010 r.

            |--- LVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 września 2010 r.

            |--- LVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 lipca 2010 r.

            |--- LV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 czerwca 2010 r.

            |--- LIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 maja 2010 r.

            |--- LIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 kwietnia 2010 r.

            |--- LII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 marca 2010 r.

            |--- LI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 luty 2010 r.

            |--- L sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 stycznia 2010 r.

      |--- Rok 2009

            |--- XLIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 grudnia 2009 r.

            |--- XLVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 16 grudnia 2009 r.

            |--- XLVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 listopada 2009 r.

            |--- XLVI nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 4 listopada 2009 r.

            |--- XLV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 października 2009 r.

            |--- XLIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 września 2009 r.

            |--- XLIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 sierpnia 2009 r.

            |--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 24 czerwca 2009 r.

            |--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 27 maja 2009 r.

            |--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 22 kwietnia 2009 r.

            |--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 marca 2009 r.

            |--- XXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 13 marca 2009 r.

            |--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 5 marca 2009 r.

            |--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 lutego 2009 r.

            |--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 stycznia 2009 r.

      |--- Rok 2008

            |--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 grudnia 2008 r.

            |--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziadza - 17 grudnia 2008 r.

            |--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 listopada 2008 r.

            |--- XXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 października 2008 r.

            |--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 października 2008 r.

            |--- XXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 września 2008 r.

            |--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 sierpnia 2008 r.

            |--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 czerwca 2008 r.

            |--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 maja 2008 r.

            |--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 kwietnia 2008 r.

            |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 marca 2008 r.

            |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 lutego 2008 r.

            |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2008 r.

|--- Zarządzenia Prezydenta

      |--- Rok 2024

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2023

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2022

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2021

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2020

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2019

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2018

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2017

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2016

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2015

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2014

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2013

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2012

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2011

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2010

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2009

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2008

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

|--- Informacje Prezydenta

      |--- 2011

|--- Indywidualne interpretacje przepisów prawa podatkowego

|--- Obwieszczenia

|--- Obszar Strategicznej Interwencji

|--- Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Grudziądza do 2030

GOSPODARKA FINANSOWA


|--- Budżet

      |--- BUDŻET 2024

      |--- BUDŻET 2023

      |--- BUDŻET 2022

      |--- Budżet 2021

|--- Wieloletnia Prognoza Finansowa

|--- Informacje o wykonaniu budżetu

      |--- Budżet 2023

      |--- Budżet 2022

      |--- Budżet 2021

      |--- Budżet 2020

      |--- Budżet 2019

      |--- Budżet 2018

      |--- Budżet 2017

      |--- Budżet 2016

      |--- Budżet 2015

      |--- Budżet 2014

      |--- Budżet 2013

      |--- Budżet 2012

      |--- Budżet 2011

      |--- Budżet 2010

      |--- Budżet 2009

      |--- Budżet 2008

|--- Sprawozdania z wykonania budżetu

      |--- Sprawozdania Rb

            |--- Sprawozdania 2023 rok

            |--- Sprawozdania 2022 rok

            |--- Sprawozdania 2021 rok

            |--- Sprawozdania 2020 rok

            |--- Sprawozdania 2019 rok

            |--- Sprawozdania 2018 rok

            |--- Sprawozdania 2017 rok

            |--- Sprawozdania 2016 rok

            |--- Sprawozdania 2015 rok

            |--- Sprawozdania 2014 rok

            |--- Sprawozdania 2013 rok

            |--- Sprawozdania 2012 rok

            |--- Sprawozdania 2011 rok

|--- Raport o stanie gospodarki finansowej miasta

|--- Program postępowania naprawczego

|--- Majątek Miasta

|--- Założenia polityki społeczno-gospodarczej

|--- Raporty z udzielonej pomocy publicznej

|--- Wykaz udzielonych ulg w podatkach i opłatach

      |--- 2018 rok

      |--- 2017 rok

      |--- 2016 rok

|--- Sprawozdania finansowe

      |--- 2022 r.

            |--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego

      |--- 2021 r.

            |--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego

      |--- 2020 r.

            |--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego

      |--- 2019 r.

            |--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego

      |--- 2018 r.

            |--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego

|--- Obligacje

      |--- Opinie RIO

      |--- Sprawozdania budżetowe

|--- MDR – schematy podatkowe

PODATKI I OPŁATY LOKALNE


|--- Stawki podatkowe

      |--- 2024

      |--- 2023

      |--- 2022

      |--- 2020 - 2021

      |--- 2019

      |--- 2018

      |--- 2017

      |--- 2016

|--- Formularze podatkowe

      |--- obowiązujące od 2020 roku

      |--- obowiązujące od 1 lipca 2019 r.

      |--- obowiązujące do 30 czerwca 2019 r.

      |--- 2018

      |--- 2017

|--- Akty prawne dotyczące podatków

|--- Wzory pełnomocnictw

|--- Kontrola podatkowa

      |--- KONTROLA PODATKOWA

|--- Numery rachunków bankowych

      |--- NUMERY RACHUNKÓW BANKOWYCH

|--- Ulgi i zwolnienia podatkowe

URZĄD MIEJSKI


|--- Dane teleadresowe

|--- Regulamin Organizacyjny

|--- Kodeks etyczny urzędnika

|--- Wydziały i biura

|--- Nabór na stanowiska urzędnicze

      |--- Rok 2024

      |--- Rok 2023

      |--- Rok 2022

      |--- Rok 2021

      |--- Rok 2020

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

|--- Rachunki bankowe

|--- Rejestry, ewidencje, archiwa

      |--- REJESTRY PROWADZONE W URZĘDZIE MIEJSKIM W GRUDZIĄDZU

      |--- WYKAZ REJESTRÓW PROWADZONYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W GRUDZIĄDZU

|--- Ochrona danych osobowych

      |--- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

      |--- Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych

            |--- Rada Miejska Grudziądza

            |--- Kodeks Postępowania Administracyjnego

            |--- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

            |--- Wydział Budownictwa i Planowania Przestrzennego

            |--- Wydział Edukacji

            |--- Wydział Finansowy

            |--- Wydział Funduszy Europejskich

                  |--- Specjalna Strefa Rewitalizacji

            |--- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

            |--- Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych

            |--- Wydział Komunikacji Miejskiej

            |--- Wydział Komunikacji Społecznej

                  |--- Grudziądzki Budżet Obywatelski

                  |--- Lokalny Program Rozwoju Gospodarczego miasta Grudziądza

                  |--- Miejska Rada działalności Pożytku Publicznego w Grudziądzu

            |--- Wydział Kultury i Sportu

            |--- Wydział Nadzoru Właścicielskiego i Polityki Gospodarczej

            |--- Wydział Organizacyjno-Administracyjny

            |--- Wydział Środowiska

                  |--- Centralna ewidencja emisyjności budynków

            |--- Wydział Uprawnień Komunikacyjnych

            |--- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych

                  |--- Leczenie odwykowe

                  |--- Grudziądzka Karta Dużej Rodziny

                  |--- Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności

                  |--- Program zapobiegania upadkom dla seniorów w województwie kujawsko-pomorskim

                  |--- Kluby Seniora i Podmioty działające na rzecz seniorów

            |--- Biuro Działalności Gospodarczej

            |--- Biuro Gospodarki Odpadami

            |--- Biuro Inspektora Ochrony Danych

            |--- Biuro Kadr i Płac

            |--- Biuro Lasów Komunalnych

            |--- Biuro Ochrony Informacji Niejawnych

            |--- Biuro Prezydenta

            |--- Biuro Współpracy z Mieszkańcami i Marketingu

                  |--- Jarmark św. Mikołaja

                  |--- Jarmark Spichrzowy

            |--- Straż Miejska

            |--- Urząd Stanu Cywilnego

                  |--- Urząd Stanu Cywilnego

                  |--- Sprawy Obywatelskie

                  |--- Wybory

                  |--- Wsparcie obywateli Ukrainy

                  |--- Rejestr Danych Kontaktowych i Profil Zaufany

            |--- Miejski Konserwator Zabytków

            |--- Miejski Rzecznik Konsumentów

      |--- Informacje dla obywateli Ukrainy

            |--- Rejestr Danych Kontaktowych i Profil Zaufany

|--- Rzecznik Prasowy

|--- Wytyczne antykorupcyjne dla administracji publicznej

|--- Instrukcja kancelaryjna

|--- Jak złożyć dokument w formie elektronicznej?

|--- Biuro rzeczy znalezionych

INFORMACJE


|--- Edukacja, Kultura, Sport, Turystyka, Komunikacja, Geodezja, Sprawy Społeczne

      |--- Rejestry instytucji kultury

      |--- Ewidencja innych obiektów świadczących usługi hotelarskie, niebędących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych

      |--- Sport

            |--- Rada Sportu

            |--- Rozwój sportu

            |--- Stypendia, nagrody i wyróżnienia sportowe

                  |---

      |--- Szkolenia kandydatów na kierowców

|--- Gospodarka Nieruchomościami

      |--- Decyzje Prezydenta Grudziądza w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - data ostateczna, termin płatności

|--- Sprzedaż nieruchomości

|--- Taryfy za zbiorowe dostarczanie wody i zbiorowe odprowadzanie ścieków

|--- Informacje o wynikach przetargów dot. nieruchomości

|--- Ochrona środowiska

      |--- Pozwolenia zintegrowane

            |--- Zmiany pozwolenia zintegrowanego dla OPEC-INEKO Sp. z o.o. od 2006 roku do 2019 roku

      |--- Pozwolenia i decyzje- środowiskowe uwarunkowania przedsięwzięcia

            |--- Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia od 2021 roku

            |--- Pozwolenia wodnoprawne

            |--- Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia do 2021 roku

                  |--- Pozwolenia i decyzje- środowiskowe uwarunkowania przedsięwzięcia, wycinka drzew

      |--- Wycinka drzew- decyzje wraz z dokumentami towarzyszącymi

            |--- Wycinka drzew od 01.05.2021 roku- decyzje wraz z dokumentami towarzyszącymi

            |--- Wycinka drzew do 30.04.2021 roku- decyzje wraz z dokumentami towarzyszącymi (archiwum)

      |--- Decyzje w zakresie gospodarowania odpadami

      |--- Instalacje wytwarzające pole elektromagnetyczne, objęte obowiązkiem zgłoszenia

            |--- P4 Sp. z o.o. GRU0013B, ul. Wybickiego

      |--- Kąpieliska

            |--- Archiwum

                  |--- Rok 2017

      |--- Monitoring ruchów masowych ziemi

      |--- Programy, plany, uchwały związane z ochroną środowiska, decyzje środowiskowe do 2018 roku

      |--- Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy-miasto Grudziądz

            |--- KOREKTA Nr 1 za 2022 rok

|--- Geodezja i kartografia

|--- Oferta inwestycyjna

|--- Planowanie Przestrzenne

      |--- PROJEKTY MPZP

            |--- MPZP terenu ograniczonego ulicą Chełmińską, terenami produkcyjnymi i usługowymi, ulicami Nad Torem i Kasprowicza

            |--- Studium 2023

            |--- MPZP terenu ograniczonego ulicą Dąbrowskiego, zabudową mieszkaniową, ogrodami działkowymi i ulicą Łyskowskiego

|--- Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego

|--- Organizacja Transportu Zbiorowego

|--- Zwrot podatku akcyzowego

|--- Bezpieczeństwo i Zarządzanie Kryzysowe

      |--- SPRAWY KRYZYSOWE

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- PLANY DZIAŁANIA PREZYDENTA

      |--- OBRONA CYWILNA

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- ROCZNE PLANY

                  |--- 2020

            |--- OCENA DZIAŁNOŚCI

            |--- INNE

                  |--- SZKOLENIA OCK

                  |--- KARTY PLANY

                  |--- ĆWICZENIA I TRENINGI

                  |--- SPRAWOZDANIA

                  |--- DO USUNIĘCIA

      |--- SPRAWY WOJSKOWE

            |--- KWALIFIKACJA WOJSKOWA

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- DO POBRANIA

      |--- SPRAWY OBRONNE

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- WYTYCZNE

            |--- HNS I CIMIC

            |--- MINI INFORMATORY 2024

            |--- INNE DOKUMENTY

      |--- IMPREZY MASOWE

            |--- AKTY PRAWNE

      |--- KONKURSY I OGŁOSZENIA

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- KONKURSY

            |--- OGŁOSZENIA

      |--- KONKURS NA ,,Opracowanie szczegółowej wizualizacji przestrzennej 3D (film i zdjęcia) i multimedialnej celem utworzenia Centrum Edukacji Przeciwpożarowej dla dzieci i młodzieży OGNIK, obrazującego zagrożenia i skutki związane z pożarami.

|--- Zgromadzenia

      |--- Tryb zwykły

      |--- Tryb uproszczony

|--- Inicjatywa lokalna Grudziądz

|--- Kontrole i audyt

      |--- Audyt wewnętrzny

            |--- Rok 2021

      |--- Kontrole zewnętrzne

            |--- Rok 2020

            |--- Rok 2019

            |--- Rok 2018

            |--- Rok 2017

            |--- Rok 2016

            |--- Rok 2015

            |--- Rok 2014

            |--- Rok 2013

            |--- Rok 2012

            |--- Rok 2011

            |--- Rok 2010

            |--- Rok 2009

            |--- Rok 2008

      |--- Kontrole wewnętrzne

            |--- Rok 2021

            |--- Rok 2020

            |--- Rok 2019

            |--- Rok 2018

            |--- Rok 2017

            |--- Rok 2016

            |--- Rok 2015

            |--- Rok 2014

            |--- Rok 2013

            |--- Rok 2012

            |--- Rok 2011

            |--- Rok 2010

            |--- Rok 2009

            |--- Rok 2008

      |--- Kontrole finansowe

            |--- Rok 2024

            |--- Rok 2023

            |--- Rok 2022

            |--- Rok 2021

            |--- Rok 2020

            |--- Rok 2019

            |--- Rok 2018

            |--- Rok 2017

            |--- Rok 2016

            |--- Rok 2015

            |--- Rok 2014

            |--- Rok 2013

            |--- Rok 2012

            |--- Rok 2011

            |--- Rok 2010

            |--- Rok 2009

            |--- Rok 2008

            |--- Rok 2007

      |--- Kontrole przedsiębiorców

      |--- Kontrola zarządcza

            |--- Materiały pomocnicze

            |--- PRZYKŁAD SPORZĄDZANIA INFORMACJI PRZEZ JEDNOSTKI

|--- Współpraca z organizacjami pozarządowymi

|--- Konsultacje społeczne z mieszkańcami

|--- Rejestr zgłoszeń budowy

      |--- Rejestr zgłoszeń budowy

|--- Raport o stanie Miasta Grudziądza

|--- Grudziądzki Informator Statystyczny

      |--- Grudziądzki Informator Statystyczny 2020 r.

      |--- Grudziądzki Informator Statystyczny 2019 r.

      |--- Grudziądzki Informator Statystyczny 2021 r.

|--- Petycje

      |--- Petycja 13

      |--- Petycja 12

      |--- Petycja 11

|--- Gminna Ewidencja Zabytków

      |--- Zawiadomienia MKZ/WKZ

|--- Charakterystyka energetyczna budynków

|--- Wnioski o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej wraz z inwestycjami towarzyszącymi

      |--- 2023

            |--- PP-II.6733.1.1.2023

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE


|--- Zamówienia publiczne powyżej 130.000 zł

|--- Zamówienia publiczne na usługi z zakresu leśnictwa

|--- Zamówienia poniżej 130.000 zł

|--- Plan postępowań o udzielenie zamówień

|--- Ustalanie wartości zamówienia

|--- Wstępne konsultacje rynkowe

|--- Zamówienia publiczne - wersja archiwalna

|--- Zamówienia Publiczne poniżej 30000 Euro - wersja archiwalna

|--- Zamówienia publiczne na usługi z zakresu leśnictwa - wersja archiwalna

|--- Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi - wersja archiwalna

|--- Zamówienia z wolnej ręki - wersja archiwalna

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE


|--- Informacje ogólne

|--- Radni

      |--- BAGNIEWSKA Helena Teresa

      |--- CZEPEK Marek Józef

      |--- DROZDECKA Aleksandra Ewa

      |--- GBURCZYK Maciej

      |--- GOSZKA Arkadiusz Krzysztof

      |--- JEZIERSKI Piotr

      |--- JONIEC Miłosz

      |--- KLEIN Grzegorz

      |--- KOSIŃSKI Krzysztof Roman

      |--- KOWAROWSKI Łukasz Mariusz

      |--- KOZŁOWSKI Wiesław Edward

      |--- MAKOWSKA Marzena Maria

      |--- MIEDZIANOWSKI Grzegorz Jan

      |--- MISIEWICZ Krzysztof Roman

      |--- NAPOLSKI Paweł

      |--- OGONOWSKA Edyta Renata

      |--- POKORA Krzysztof Piotr

      |--- ROHDE Piotr Ryszard

      |--- SMOLAREK Tomasz Jerzy

      |--- SZYMAŃSKI Sławomir Andrzej

      |--- WIŚNIEWSKI Andrzej Zygmunt

      |--- WITKOWSKI Andrzej Franciszek

      |--- ŻEBROWSKI Mariusz Arkadiusz

|--- Prezydent i pracownicy urzędu

      |--- Maciej Glamowski - Prezydent Grudziądza

      |--- Szymon Gurbin - Wiceprezydent Grudziądza

      |--- Róża Alina Lewandowska - Wiceprezydent Grudziądza

      |--- Andrzej Cherek - Sekretarz Miasta

      |--- Tomasz Szczechowski - Skarbnik Miasta

      |--- Tomasz Józef Szymański - Sekretarz Miasta - urlop bezpłatny

      |--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza

            |--- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

                  |--- Rafał Adam Cywiński - Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

            |--- Wydział Budownictwa i Planowania Przestrzennego

                  |--- Stefan Marek Baca - Dyrektor Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego

                  |--- Adam Jagła - Kierownik Referatu Budownictwa w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego

            |--- Wydział Edukacji

                  |--- Kamila Melkowska-Lemke - Dyrektor Wydziału Edukacji

                  |--- Natalia Wojtakowska - Kierownik Referatu Finansowania, Planowania i Analizy w Wydziale Edukacji

            |--- Wydział Finansowy

                  |--- Lilianna Kowalska - Dyrektor Wydziału Finansowego

                  |--- Anna Ewa Goralewska - Kierownik Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Alicja Dudzik - Kierownik Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas w Wydziale Finansowym

                  |--- Ewa Dorota Kowalska - Kierownik Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Ewa Bożena Piskorowska - Kierownik Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Paweł Jakub Halicki - Główny Specjalista w Referacie Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Magdalena Agnieszka Piątkowska - Główny Specjalista w Referacie Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Wanda Daniela Eljasz - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Beata Ewa Więcek - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Monika Maria Przeczewska - Podinspektor w Referacie Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Aleksandra Osiecka - Referent Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Roksana Wiśniewska - Młodszy Referent Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Sabina Anna Luszkowska - Inspektor Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas w Wydziale Finansowym

                  |--- Natalia Donarska - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Małgorzata Anna Borkowska - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Paulina Kunikowska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Joanna Krystyna Tuczak - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Justyna Melkowska - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Monika Aleksandra Michalska - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Janusz Kicerman - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Klaudia Chojak - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

            |--- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

                  |--- Wojciech Piotr Witkowski - Dyrektor Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

                  |--- Aleksandra Katarzyna Brzyska-Łata - Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

            |--- Wydział Komunikacji Miejskiej

                  |--- Anna Aleksandra Majchrzak-Poniewierka - Dyrektor Wydziału Komunikacji Miejskiej

                  |--- Andrzej Maciejewski - Kierownik Referatu w Wydziale Komunikacji Miejskiej

            |--- Wydział Kultury i Sportu

                  |--- Michał Marek Czepek - Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu

                  |--- Łukasz Froncek - Kierownik Referatu Sportu w Wydziale Kultury i Sportu

            |--- Wydział Środowiska

                  |--- Maja Żaneta Banasik - Dyrektor Wydziału Środowiska

                  |--- Tomasz Stepnowski - Kierownik Referatu Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

            |--- Wydział Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Alicja Kozłowska - Dyrektor Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Mariusz Łukasz Sonnenfeld - Inspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Edyta Maria Malinowska - Inspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Dominika Magdalena Figańska - Inspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Iwona Katarzyna Klimek - Inspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Anna Nowak - Podinspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Anna Langowska - Podinspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Barbara Jolanta Weber - Podinspektor w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Anna Bajor - Referent w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Ewelina Kinga Biernacka - Referent w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Alina Elżbieta Zaworska - Referent w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych

            |--- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych

                  |--- Małgorzata Gackowska - Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych

                  |--- Dorota Anita Galewska - Kierownik Referatu Spraw Społecznych w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych

            |--- Biuro Działalności Gospodarczej

                  |--- Renata Dorota Nowicka - Kierownik Biura Działalności Gospodarczej

                  |--- Elżbieta Jolanta Kalinowska - Inspektor w Biurze Działalności Gospodarczej

            |--- Biuro Gospodarki Odpadami

                  |--- Adam Przyborski - Kierownik Biura Gospodarki Odpadami

                  |--- Żaneta Anna Bartkowska - Inspektor w Biurze Gospodarki Odpadami

            |--- Biuro Lasów Komunalnych

                  |--- Mateusz Cieślakiewicz - Kierownik Biura Lasów Komunalnych

            |--- Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków

                  |--- Izabela Fijałkowska - Miejski Konserwator Zabytków

            |--- Urząd Stanu Cywilnego

                  |--- Dorota Pokora - Zastępca Kierownika w Urzędzie Stanu Cywilnego

                  |--- Małgorzata Anna Jurek - Inspektor w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Stanu Cywilnego

|--- Pracownicy jednostek organizacyjnych

      |--- Kierownicy jednostek organizacyjnych gminy, osoby zarządzające i członkowie organów zarządzających gminnymi osobami prawnymi

            |--- Edukacja

                  |--- Przedszkola

                        |--- Brygida Bożena Bagniewska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Rządz

                        |--- Zyta Anna Banasiak - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Tarpno

                        |--- Hanna Buczkowska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Kuntersztyn

                        |--- Tatiana Beata Deręgowska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Strzemięcin

                        |--- Ewa Hara - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Śródmieście

                        |--- Mirela Maria Deptuła - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Mniszek

                        |--- Aleksandra Barbara Lesiak - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Lotnisko

                        |--- Lucyna Joanna Szczutowska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Kopernik

                  |--- Szkoły i inne placówki oświatowo-wychowawcze

                        |--- Małgorzata Wiktoria Folmer - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika

                        |--- Katarzyna Dulska - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego

                        |--- Wioleta Małgorzata Kempska - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka

                        |--- Marzena Stefaniak-Holz - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4 im. por. Zbigniewa Kruszelnickiego ps. "Wilk"

                        |--- Małgorzata Joanna Binder - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 im. płk. St. Sitka

                        |--- Marek Jan Szymkowicz - Dyrektor Szkoly Podstawowej nr 8 im. gen. Tadeusza "Bora" Komorowskiego

                        |--- Joanna Szumlińska - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Tadeusza Kościuszki

                        |--- Marlena Helena Treichel - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 11 im. Jana Heweliusza

                        |--- Anna Manuela Hausman - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Synów Pułku

                        |--- Hanna Marek - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 13 Specjalna im. Marii Grzegorzewskiej

                        |--- Piotr Józef Jakim - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Komisji Edukacji Narodowej

                        |--- Rafał Piotr Chylewski - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 16 im. I Armii Wojska Polskiego

                        |--- Anna Beata Góra - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 17 im. Sybiraków

                        |--- Monika Jolanta Mejer - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 18 im. Bohaterów Westerplatte

                        |--- Marek Mariusz Bergmann - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 20 im. 18 Pułku Ułanów Pomorskich

                        |--- Adam Wiktor Przybylak - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 21 im. rtm. Witolda Pileckiego

                        |--- Jarosław Radtke - Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Bronisława Malinowskiego

                        |--- Aleksandra Elżbieta Majkowska - Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego

                        |--- Beata Anna Kasińska - Dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego

                        |--- Łukasz Filip Piasecki - Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II

                        |--- Beata Aniela Sikorska - Dyrektor IV Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego

                        |--- Krzysztof Andrzej Badźmierowski - Dyrektor Zespołu Szkół Budowlanych i Plastycznych im. Mikołaja Kopernika

                        |--- Aleksandra Ginka - Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego

                        |--- Rafał Szweda - Dyrektor Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich im. Marii Skłodowskiej-Curie

                        |--- Anna Zawistowska - Dyrektor Zespołu Szkół Mechanicznych

                        |--- Arkadiusz Wojciechowski - Dyrektor Zespołu Szkół Rolniczych im. Władysława Grabskiego

                        |--- Kazimierz Olszewski - Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

                        |--- Tomasz Stanisław Kempski - Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego im. ks. Stanisława Staszica

                        |--- Anna Justyna Drozdowska - Dyrektor Zespółu Placówek Edukacyjno-Rewalidacyjnych

                        |--- Mariola Henryka Sokołowska - Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka

                        |--- Artur Stanisław Mach - Dyrektor Centrum Kształcenia Zawodowego

                        |--- Arkadiusz Roman Elszkowski - Dyrektor Ogniska Pracy Pozaszkolnej

                        |--- Dorota Meller-Murawska - Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej

                        |--- Ewa Maria Szulc-Goławska - Dyrektor Zespołu Placówek Młodzieżowych "Bursa"

            |--- Gospodarka Komunalna

                  |--- Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o.

                        |--- Tomasz Pasikowski - Prezes Zarządu Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o.

                        |--- Joanna John-Błażyńska - Wiceprezes Zarządu Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o.

                  |--- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o.

                        |--- Leszek Czaplewski - Prezes Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami sp. z o. o.

                        |--- Mariusz Piotr Plutowski - Wiceprezes Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami sp. z o. o.

                  |--- OPEC GRUDZIĄDZ sp. z o.o.

                        |--- Marek Zbigniew Dec - Prezes Zarządu OPEC Grudziądz sp. z o. o.

                        |--- Mirosław Kazimierz Radecki - Wiceprezes Zarządu OPEC GRUDZIĄDZ sp. z o.o.

                  |--- Tomasz Henryk Asensky - Prezes Zarządu Olimpia Grudziądz SA

                  |--- Ryszard Władysław Barwik - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.

                  |--- Joanna Elszkowska - Prezes Zarządu Grudziądzkie Inwestycje Medyczne sp. z o. o.

                  |--- Małgorzata Kosinska - Prezes Zarządu Geotermia Grudziądz Sp. z o. o.

                  |--- Małgorzata Kosinska - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego SA

                  |--- Paweł Jerzy Maniszewski - Prezes Zarządu Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o. o.

                  |--- Leszek Zenon Mrazek - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Parku Przemysłowego sp. z o. o.

                  |--- Leszek Zenon Mrazek - Prezes Zarządu Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe sp. z o. o.

                  |--- Marcin Piotr Murawski - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Klubu Motocyklowego S.A.

                  |--- Filip Szreter - Prezes Zarządu Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa "KZN Toruński" sp. z o.o.

                  |--- Sylwia Łazarczyk - Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich

                  |--- Karolina Słomińska - Dyrektor Grudziądzkie Centrum Usług Wspólnych

            |--- Kultura i Rekreacja

                  |--- Aleksandra Maria Ciżnicka - Dyrektor Biblioteki Miejskiej im. W. Kulerskiego

                  |--- Anna Janosz - Dyrektor Centrum Kultury Teatr

                  |--- Wioletta Beata Pacuszka - Dyrektor Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi

                  |--- Izabela Anna Piwowarska - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku

            |--- Nadzór Budowlany

                  |--- Andrzej Pepliński - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

            |--- Pomoc Społeczna

                  |--- Jolanta Anna Zarębska - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Piotr Liedtke - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej

                  |--- Elżbieta Beata Raczkowska - Dyrektor Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego

            |--- Przeciwdziałanie Bezrobociu

                  |--- Tomasz Zdzisław Pacuszka - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy

            |--- Ochrona Zdrowia

                  |--- Agata Kurkowska - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Wł. Biegańskiego

      |--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza

            |--- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

                  |--- Ilona Ewa Krzysztyniak - I Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Monika Agnieszka Łagoda - II Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Katarzyna Kminikowska - Kierownik Działu Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Dariusz Piotr Nowicki - Kierownik Działu Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Monika Daniela Witkowska - Kierownik Działu Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Patrycja Anna Błażyńska - Kierownik Działu Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Anna Reetz - Kierownik Działu Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Paulina Woźniak - Zastępca Kierownika Działu Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Monika Jaranowska - Zastępca Kierownika Działu Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Wioletta Aneta Nagrabska - Starszy Inspektor w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Joanna Myślicka - Starszy Inspektor w Dziale Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Sylwia Noculak - Starszy Inspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Barbara Filip - Starszy Inspektor w Dziale Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Ewelina Monika Czerwińska - Inspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Mirela Anna Hume - Podinspektor w Dziale Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Sylwia Aneta Chruszczewska - Inspektor w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie

                  |--- Kamila Pankowska - Inspektor w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie

            |--- Powiatowy Urząd Pracy

                  |--- Ireneusz Jerzy Baranowski - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Ewelina Joanna Piasecka - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Małgorzata Iwona Roman - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Małgorzata Giemza - Kierownik Działu Instrumentów Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Joanna Moskwik - p.o. Kierownika Działu Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Izabela Dubanowska - Koordynator Stanowiska do Spraw Organizacji Szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Beata Maria Byczkowska - Starszy Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Ewa Wójcik - Starszy Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Barbara Gretkowska - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Jolanta Chęś - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Monika Teresa Konracka - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Anna Maria Łodyga-Hejmanowska - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Kamila Kiełbowicz - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Nikoleta Elżbieta Kaleta-Ługiewicz - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Joanna Helena Zbrzeźna - Pomoc Administracyjna w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Mirela Małgorzata Mondzielewska - Pomoc Administracyjna w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Zarząd Dróg Miejskich

                  |--- Jarosław Murgała - Zastępca Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu

|--- Archiwum

      |--- Radni

            |--- 2018 - 2023

                  |--- LEWANDOWSKA Róża Alina

                  |--- PIASECKI Łukasz Filip

            |--- 2014 - 2018

                  |--- CHYŁA Wojciech Andrzej

                  |--- CZEPEK Marek Józef

                  |--- CZEPEK Michał Marek

                  |--- GLAMOWSKI Maciej Jan

                  |--- GOSZKA Arkadiusz Krzysztof

                  |--- GURBIN Szymon Jarosław

                  |--- IWANOWSKA Joanna Maria

                  |--- JEZIERSKI Piotr

                  |--- KOPKOWSKI Jakub Kornel

                  |--- KOSIŃSKI Krzysztof Roman

                  |--- KOWAROWSKI Łukasz Mariusz

                  |--- MAKOWSKA Marzena Maria

                  |--- NAPOLSKI Paweł

                  |--- NOWAK Krystyna Barbara

                  |--- OGONOWSKA Edyta Renata

                  |--- OSSOWSKA-NEUMANN Małgorzata Katarzyna

                  |--- PIASECKI Eugeniusz Franciszek

                  |--- POLIŃSKI Wiesław Bernard

                  |--- ROHDE Piotr Ryszard

                  |--- SMOLAREK Tomasz Jerzy

                  |--- SZYMAŃSKI Sławomir Andrzej

                  |--- WIŚNIEWSKI Andrzej Zygmunt

                  |--- ŻEBROWSKI Mariusz Arkadiusz

      |--- Prezydent i pracownicy urzędu

            |--- Jolanta Herba - Sekretarz Miasta 2017-2018

            |--- Małgorzata Anna Sołtys - Skarbnik Miasta 2017-2018

            |--- Robert Malinowski - Prezydent Grudziądza 2006-2018

            |--- Marek Karol Sikora - Wiceprezydent Grudziądza 2006-2018

            |--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza

                  |--- Małgorzata Modrzejewska - Podinspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Izabela Teresa Chrzanowska - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Sławomira Gajewska - Dyrektor Wydziału Edukacji

                  |--- Marta Gora - Referent Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Henryk Jan Januszewski - Zastępca Komendanta Straży Miejskiej

                  |--- Krystyna Anna Karnowska - Inspektor w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Teresa Maria Kleczewska - Dyrektor Wydziału Komunikacji Miejskiej

                  |--- Renata Teresa Rybczyńska - Dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Małgorzata Nowocieńska - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Daria Sitniewska - Podinspektor Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas Wydziału Finansowego

                  |--- Beata Barbara Piechowiak - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Danuta Helena Pilewska - Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

                  |--- Beata Bożena Przybylska - Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych

                  |--- Małgorzata Anna Sadowska-Rodziewicz - Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu

                  |--- Anna Blanka Stachula-Rębisz - Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych

                  |--- Małgorzata Elżbieta Medeńska - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Grażyna Małgorzata Kraśniewska - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Elżbieta Wojtecka - Kierownik Referatu Budownictwa w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego

                  |--- Mariusz Paweł Sędzicki - Komendant Straży Miejskiej

                  |--- Barbara Agnieszka Szczepanik - Referent w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Alina Wojtakowska - Kierownik Referatu Zieleni Miejskiej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

                  |--- Fabian Dąbrowski - Kierownik Referatu Planowania i Analizy w Wydziale Edukacji

                  |--- Kinga Izabela Bączkowska - Kierownik Referatu Sportu w Wydziale Kultury i Sportu

                  |--- Karolina Słomińska - Kierownik Referatu Planowania i Analizy w Wydziale Edukacji

                  |--- Elwira Krystyna Kowalska - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Kamila Anna Mizikowska - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Roksana Elżbieta Klempert - Kierownik Referatu Budownictwa w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego

                  |--- Marlena Stefania Lubiszewska - Inspektor w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Grażyna Maria Piotrowicz - Podinspektor w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Katarzyna Agnieszka Czołgoszewska - Kierownik Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Monika Kowalska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Rafał Marcin Nowak - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

      |--- Kierownicy jednostek organizacyjnych gminy, osoby zarządzające i członkowie organów zarządzających gminnymi osobami prawnymi

            |--- Jolanta Tarniowa - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 im. płk. St. Sitka

            |--- Lidia Barbara Rodzaj - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 4 im. por. Zbigniewa Kruszelnickiego ps. "Wilk"

            |--- Małgorzata Joanna Binder - w zastępstwie Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 11 im. Jana Heweliusza

            |--- Dariusz Adam Mielcarski - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Komisji Edukacji Narodowej

            |--- Małgorzata Tomaszewska - Dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego

            |--- Marzena Elżbieta Remiś - wicedyrektor zastępujący pracę Dyrektora III Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II

            |--- Roman Bolesław Cegiełkowski - Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II

            |--- Krzysztof Andrzej Badźmierowski - w zastępstwie Dyrektora Zespołu Szkół Budowlanych i Plastycznych im. Mikołaja Kopernika

            |--- Sylwia Małgorzata Dombek - Dyrektor Zespołu Szkół Budowlanych i Plastycznych im. Mikołaja Kopernika

            |--- Beata Joanna Kacała - Dyrektor Zespołu Szkół Rolniczych im. Władysława Grabskiego

            |--- Adam Tadeusz Szewczuk - Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

            |--- Katarzyna Maria Chaczyńska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Strzemięcin

            |--- Hanna Irena Czarnecka - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Śródmieście

            |--- Anna Maria Osicka - Dyrektor Ogniska Pracy Pozaszkolnej

            |--- Jolanta Brygida Lotarska-Rydzińska - Dyrektor Domu Dziennego Pobytu

            |--- Mariusz Andrzej Noch - Wiceprezes Zarządu OPEC GRUDZIĄDZ sp. z o.o.

            |--- Urszula Czesława Rynkowska - p.o. Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika

            |--- Elżbieta Brzezińska - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego

            |--- Maciej Hoppe - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Wł. Biegańskiego

            |--- Anna Kędziora - wz. Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika

            |--- BeataTeresa Magiera - p.o. Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka

            |--- Joanna Agnieszka Elszkowska - Prezes Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o.

            |--- Piotr Walter Drzymalski - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Wł. Biegańskiego

            |--- Piotr Janusz Jerzewski - Prezes Zarządu Geotermia Grudziądz Sp. z o. o.

            |--- Wiesław Edward Kozłowski - Wiceprezes Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami sp. z o. o.

            |--- Robert Mariusz Koźlikowski - Prezes Zarządu Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe Sp. z o. o.

            |--- Joanna John-Błażyńska - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Parku Przemysłowego Sp. z o. o.

            |--- Katarzyna Gertruda Młodecka - Prezes Zarządu Grudziądzkich Inwestycji Medycznych Sp. z o. o.

            |--- Sylwester Jacek Szałkowski - Prezes Zarządu Olimpia Grudziądz SA

            |--- Violetta Biłyk - Dyrektor Gimnazjum Nr 8

            |--- Marek Nowak - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego

            |--- Janina Blajerska - Dyrektor Gimnazjum Nr 8

            |--- Teresa Kessler - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka

            |--- Sylwia Jadwiga Murawska - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika

            |--- Renata Ewa Matuszak - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 17 im. Sybiraków

            |--- Maria Teresa Janowska - Dyrektor Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego

            |--- Włodzimierz Jan Zieliński - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

            |--- Aleksandra Maria Kotewicz - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej

            |--- Zbigniew Ptaszyński - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

            |--- Marek Tołkacz - Prezes Zarządu OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o. o.

            |--- Krzysztof Wojciech Dąbrowski - Prezes Zarządu Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni Sp. z o. o.

            |--- Cezary Darłak - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 18 im. Bohaterów Westerplatte

            |--- Anna Magdalena Kędziora - Dyrektor Gimnazjum Nr 9 im. Ignacego Jana Paderewskiego

            |--- Krzysztof Jan Maliszewski - Dyrektor Zespołu Szkół Budowlanych i Plastycznych im. Mikołaja Kopernika

            |--- Grażyna Leśniewska - Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego

            |--- Ewa Gawrział - Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Bronisława Malinowskiego

            |--- Bartosz Siedlecki - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego

            |--- Katarzyna Rzanna - Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka

            |--- Maria Stanisława Bonk - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Tarpno

      |--- osoby wydające decyzje administracyjne w jednostkach organizacyjnych

            |--- Izabela Pogorzelska - Kierownik Działu Usług Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy

            |--- Barbara Ewa Wegner - Pośrednik Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Marietta Teresa Brzeska - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Lucyna Małgorzata Gargol - Kierownik Działu Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

            |--- Edyta Elżbieta Pakuszewska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Bartosz Nogowski - Pomoc Administracyjna w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Małgorzata Gackowska - Zastepca Kierownika Działu Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

            |--- Tomasz Olender - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Joanna Maria Lewandowska - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Bieła Mirosława Szcześniak - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Alicja Bonk-Olszewska - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Wiesława Ewa Klimas - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Michalina Pawłowska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Roksana Anna Ziółkowska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Jolanta Anna Zarębska - Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE I SPÓŁKI PRAWA HANDLOWEGO MIASTA


|--- Informacje ogólne

      |--- Edukacja - jednostki budżetowe

            |--- Przedszkola

            |--- Szkoły i inne placówki oświatowo-wychowawcze

            |--- Żłobki miejskie

      |--- Gospodarka Komunalna - jednostki budżetowe

      |--- Kultura

      |--- Nadzór Budowlany

      |--- Ochrona Zdrowia

      |--- Pomoc społeczna, wspieranie rodziny i piecza zastępcza - jednostki budżetowe

      |--- Przeciwdziałanie Bezrobociu - jednostki budżetowe

      |--- Rekreacja - jednostki budżetowe

|--- Spółki prawa handlowego

      |--- gmina-miasto Grudziądz posiada 100 % udziałów lub akcji

      |--- gmina-miasto Grudziądz posiada powyżej 50 % udziałów lub akcji

      |--- gmina-miasto Grudziądz posiada poniżej 50 % udziałów lub akcji

      |--- OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA ZBYCIE AKCJI W OLIMPII GRUDZIĄDZ S.A.

      |--- Wyniki finansowe spółek

            |--- 2023 r.

            |--- 2022 r.

            |--- 2021 r.

            |--- 2020 r.

                  |--- Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.

                  |--- OPEC Grudziądz Sp. z o.o.

                  |--- Grudziądzki Holding Komunalny SA

                  |--- Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o.

                  |--- Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.

                  |--- Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.

                  |--- Grudziądzkie Inwestycje Medyczne sp. z o.o.

            |--- 2019 r.

                  |--- Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. w Grudziądzu

                  |--- Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe Spółka z o.o.

                  |--- Grudziądzkie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.

                  |--- Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.

                  |--- Grudziadzki Park Przemysłowy Spółka z o.o.

                  |--- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Spółka z o.o.

            |--- 2017 r.

            |--- 2018 r.

                  |--- Grudziądzkie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.

      |--- Zasady kształtowania wynagrodzeń w spółkach z udziałem gminy-miasta Grudziądz

            |--- Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.

                  |--- ARCHIWUM

            |--- Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzkie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.

                  |--- Uchwała nr 16/2017 Zwyczajnego Zgromadzenia Wspólników Grudziądzkich Inwestycji Medycznych Sp. z o.o. z dnia 22 czerwca 2017 r. w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków Rady Nadzorczej Grudziądzkich Inwestycji Medycznych Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o.

                  |--- WERSJE ARCHIWALNE

            |--- Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - wersja archiwalna

            |--- Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o.

                  |--- Wersja obowiązująca

                  |--- Wersja archiwalna

                        |--- Uchwała Nr 17/2019 NZW MZK z dnia 30 grudnia 2019 r. w spr. zasad kształtowania wynagrodzeń członków Rady Nadzorczej MZK Sp. z o.o.

            |--- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.

            |--- Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.

                  |--- Wersja obowiązująca

            |--- OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o.

                  |--- ARCHIWUM

            |--- Grudziądzki Klub Motocyklowy S.A.

                  |--- aktualne

                  |--- archiwum

            |--- Olimpia Grudziądz S.A.

            |--- Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa "KZN - Toruński" Sp. z o.o.

|--- Nabór pracowników

      |--- 2023

      |--- 2022

      |--- 2021

      |--- 2020

      |--- 2019

      |--- 2018

      |--- 2017

      |--- 2016

      |--- 2014

      |--- 2013

      |--- 2012

      |--- 2011

      |--- 2010

      |--- 2009

      |--- 2008

|--- Przetargi

      |--- 2022

      |--- 2015

            |--- zakończony - ZSG-H - sprzedaż majątku ruchomego II przetarg

      |--- 2014

      |--- 2013

      |--- 2012

      |--- 2011

      |--- 2010

      |--- 2009

      |--- 2008

|--- Nabór kandydatów do Rad Nadzorczych spółek z udziałem gminy-miasto Grudziądz

ARCHIWUM


|--- Archiwum BIP do 2007 r. (uchwały i zarządzenia)

|--- Władze Miasta

      |--- Rada Miejska VIII kadencja

      |--- Rada Miejska VII kadencji

            |--- Przewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Dyżury Radnych

            |--- Kluby Radnych

      |--- Rada Miejska VI kadencja

            |--- Przewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Kluby Radnych

            |--- Dyżury Radnych

      |--- Rada Miejska V kadencja

            |--- Kluby Radnych

            |--- Komisje Rady Miejskiej

|--- Jednostki organizacyjne i Spółki prawa handlowego Miasta

      |--- Informacje ogólne

|--- Wybory samorządowe 2018

|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

|--- Wybory do Sejmu i Senatu 2019

|--- Wybory ławników sądowych na kadencję 2020-2023

|--- Wybory Prezydenta RP 2020 - 10 maja 2020 r.

|--- Wybory Prezydenta RP 2020 - 28 czerwca 2020 r.

|--- Wybory Prezydenta RP 2020 - 12 lipca 2020 r. - II tura

|--- Strategia Rozwoju Miasta - Grudziądz 2008 - 2015

|--- Strategia Rozwoju Miasta Grudziądz na lata 2016-2023