herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

Mapa serwisu

GMINA-MIASTO GRUDZIĄDZ


|--- Podstawowe dane

|--- KORONAWIRUS

|--- Ponowne wykorzystywanie

|--- Nieodpłatna pomoc prawna

|--- Wybory Prezydenta RP 2020 - 28 czerwca 2020 r.

|--- Wybory Prezydenta RP 2020 - 12 lipca 2020 r. - II tura

|--- Powszechny Spis Rolny 2020

      |--- Nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych w PSR2020

      |--- Ważne informacje i terminy dotyczące Powszechnego Spisu Rolnego2020

      |--- Promocja Powszechnego Spisu Rolnego 2020

      |--- Podstawy prawne

      |--- "RODO"

WŁADZE MIASTA


|--- Rada Miejska Grudziądza

      |--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza

      |--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza

      |--- Dyżury Radnych

      |--- Kluby Radnych

      |--- Kodeks Etyczny Radnego

|--- Prezydent Grudziądza

|--- Wiceprezydent Grudziądza

|--- Sekretarz Miasta

|--- Skarbnik Miasta

|--- Młodzieżowa Rada Miejska

      |--- V kadencja

      |--- IV kadencja

      |--- III kadencja

            |--- Sesje 2016 r.

            |--- Sesje 2015 r.

            |--- Sesje 2014 r.

            |--- Uchwały MRMG - 2014 r.

            |--- Protokoły z sesji MRMG

            |--- Uchwały MRMG - 2015 r.

      |--- II Kadencja

            |--- Sesje i projekty uchwał

            |--- Uchwały

            |--- Sprawozdania z prac

      |--- I Kadencja

            |--- Sesje i projekty uchwał

            |--- Uchwały

|--- Grudziądzka Rada Seniorów

      |--- I kadencja

DZIAŁALNOŚĆ RADY MIEJSKIEJ GRUDZIĄDZA


|--- Sesje i projekty uchwał

      |--- Rok 2020

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2012

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- Rok 2009

      |--- Rok 2008

|--- Sprawozdania z prac Rady

      |--- Rok 2020

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2012

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- Rok 2009

      |--- Rok 2008

|--- Posiedzenia Komisji

|--- Transmisje i nagrania posiedzeń

|--- Wydruki głosowań

      |--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 lutego 2020 r.

      |--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 stycznia 2020 r.

      |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 grudnia 2019 r.

      |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 4 grudnia 2019 r.

      |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 listopada 2019 r.

      |--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 października 2019 r.

      |--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 października 2019 r.

      |--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 września 2019 r.

      |--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 września 2019 r.

      |--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 sierpnia 2019 r.

      |--- XIII sesja 19 i 20 czerwca 2019 r.

      |--- XII sesja 5 czerwca 2019 r.

      |--- XI sesja 29 maja 2019 r.

      |--- X sesja 24 kwietnia 2019 r.

      |--- IX sesja 27 marca 2019 r.

      |--- VIII sesja 20 marca 2019 r.

      |--- VII sesja 27 lutego 2019 r.

      |--- VI sesja 30 stycznia 2019 r.

      |--- V sesja 28 grudnia 2018 r.

      |--- IV sesja 19 grudnia 2018 r.

      |--- III sesja 12 grudnia 2018 r.

      |--- II sesja 28 listopada 2018 r.

      |--- I sesja 21 listopada 2018 r.

|--- Interpelacje i zapytania radnych

      |--- Rejestr interpelacji

      |--- Rejestr zapytań

PRAWO LOKALNE


|--- Statut

|--- Strategia Rozwoju Miasta - Grudziądz 2008 - 2015

|--- Strategia Rozwoju Miasta Grudziądz na lata 2016-2023

|--- Uchwały RMG

      |--- Rok 2020

            |--- XXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 czerwca 2020 r.

            |--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 czerwca 2020 r.

            |--- XXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 8 czerwca 2020 r.

            |--- XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 maja 2020 r.

            |--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 kwietnia 2020 r. i 6 maja 2020 r.

            |--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 marca 2020 r.

            |--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 22 stycznia 2020 r.

            |--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 lutego 2020 r.

      |--- Rok 2019

            |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 grudnia 2019 r.

            |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 4 grudnia 2019 r.

            |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 listopada 2019 r.

            |--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 30 października 2019 r.

            |--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 października 2019 r.

            |--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 września 2019 r.

            |--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 18 września 2019 r.

            |--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 sierpnia 2019 r.

            |--- XIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 7 sierpnia 2019 r.

            |--- XIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 19 i 20 czerwca 2019 r.

            |--- XII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 5 czerwca 2019 r.

            |--- XI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 29 maja 2019 r.

            |--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 kwietnia 2019 r.

            |--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 marca 2019 r.

            |--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 20 marca 2019 r.

            |--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 lutego 2019 r.

            |--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2019 r.

      |--- Rok 2018

            |--- V nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 grudnia 2018 r.

            |--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 19 grudnia 2018 r.

            |--- III sesja Rady Miejskiej Grudziądza 12 grudnia 2018 r.

            |--- II sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 listopada 2018 r.

            |--- I sesja Rady Miejskiej Grudziądza 21 listopada 2018 r.

            |--- LVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 10 października 2018 r.

            |--- LVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 września 2018 r.

            |--- LV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 19 września 2018 r.

            |--- LIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 12 września 2018 r.

            |--- LIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 lipca 2018 r.

            |--- LII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 20 czerwca 2018 r.

            |--- LI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 maja 2018 r.

            |--- L sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 kwietnia 2018 r.

            |--- XLIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 marca 2018 r.

            |--- XLVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 lutego 2018 r.

            |--- ZARZĄDZENIA ZASTĘPCZE WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO

            |--- XLVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 7 lutego 2018 r.

            |--- XLVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 31 stycznia 2018 r.

      |--- Rok 2017

            |--- XLV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 grudnia 2017 r.

            |--- XLIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 13 grudnia 2017 r.

            |--- XLIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 listopada 2017 r.

            |--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądza -25 października 2017 r.

            |--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 września 2017 r.

            |--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 sierpnia 2017 r.

            |--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 czerwca 2017 r.

            |--- XXXVIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 7 czerwca 2017 r.

            |--- XXXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 maja 2017 r.

            |--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 kwietnia 2017 r.

            |--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 marca 2017 r.

            |--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 lutego 2017 r.

            |--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 stycznia 2017 r.

      |--- Rok 2016

            |--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2016 r.

            |--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2016 r.

            |--- XXX nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 grudnia 2016 r.

            |--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 listopada 2016 r.

            |--- XXVIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza -14 listopada 2016 r. - bez podjętych uchwał

            |--- XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 października 2016 r.

            |--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 września 2016 r.

            |--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 sierpnia 2016 r.

            |--- XXIV nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 18 sierpnia 2016 r.

            |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 czerwca 2016 r.

            |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 maja 2016 r.

            |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 kwietnia 2016 r.

            |--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 marca 2016 r.

            |--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza odbyta w dniach 24 i 26 lutego 2016 r.

            |--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 stycznia 2016 r.

      |--- Rok 2015

            |--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2015 r.

            |--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2015 r.

            |--- XIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 listopada 2015 r.

            |--- XIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 października 2015 r.

            |--- XII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 września 2015 r.

            |--- XI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 9 września 2015 r.

            |--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 5 sierpnia 2015 r.

            |--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 czerwca 2015 r.

            |--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 maja 2015 r.

            |--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 kwietnia 2015 r.

            |--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 marca 2015 r.

            |--- V sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 lutego 2015 r.

            |--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 stycznia 2015 r.

      |--- Rok 2014

            |--- Sesja III - 17 grudnia 2014 r.

            |--- Sesja II - 8 grudnia 2014 r.

            |--- KADENCJA VII- I sesja -1 grudnia 2014 r.

            |--- Sesja LII - 29 października 2014 r.

            |--- Sesja LI - 24 września 2014 r.

            |--- Sesja L - 29 lipca 2014 r.

            |--- Sesja XLIX - 25 czerwca 2014 r.

            |--- Sesja XLVIII - 28 maja 2014 r.

            |--- Sesja XLVII - 23 kwietnia 2014 r.

            |--- Sesja XLVI - 26 marca 2014 r.

            |--- Sesja XLV - 26 lutego 2014 r.

            |--- Sesja XLIV - 29 stycznia 2014 r.

      |--- Rok 2013

            |--- XLIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 grudnia 2013 r

            |--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 16 grudnia 2013 r.

            |--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 listopada 2013 r.

            |--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 października 2013 r.

            |--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 września 2013 r.

            |--- XXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 10 lipca 2013 r.

            |--- XXXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 czerwca 2013 r.

            |--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 maja 2013 r.

            |--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 kwietnia 2013 r.

            |--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 marca 2013 r.

            |--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 lutego 2013 r.

            |--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2013 r.

      |--- Rok 2012

            |--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2012 r.

            |--- XXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2012 r.

            |--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 listopada 2012 r.

            |--- XXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 października 2012 r.

            |--- XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 września 2012 r.

            |--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 czerwca 2012r.

            |--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 maja 2012 r.

            |--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 kwietnia 2012 r.

            |--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 marca 2012 r.

            |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 lutego 2012 r.

            |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 stycznia 2012 r.

      |--- Rok 2011

            |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2011 r.

            |--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2011r.

            |--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 listopada 2011 r.

            |--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 października 2011r.

            |--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 11 października 2011r.

            |--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 września 2011r.

            |--- XIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 sierpnia 2011 r.

            |--- XIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 lipca 2011r.

            |--- XII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 czerwca 2011 r.

            |--- XI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 1 czerwca 2011 r.

            |--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 maja 2011 r.

            |--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 maja 2011 r.

            |--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 kwietnia 2011 r.

            |--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 marca 2011 r.

            |--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 lutego 2011 r.

            |--- V sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 stycznia 2011 r.

      |--- Rok 2010

            |--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 grudnia 2010 r.

            |--- III sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 7 grudnia 2010 r.

            |--- I sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 1 grudnia 2010 r.

            |--- LVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 października 2010 r.

            |--- LVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 września 2010 r.

            |--- LVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 lipca 2010 r.

            |--- LV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 czerwca 2010 r.

            |--- LIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 maja 2010 r.

            |--- LIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 kwietnia 2010 r.

            |--- LII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 marca 2010 r.

            |--- LI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 luty 2010 r.

            |--- L sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 stycznia 2010 r.

      |--- Rok 2009

            |--- XLIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 grudnia 2009 r.

            |--- XLVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 16 grudnia 2009 r.

            |--- XLVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 listopada 2009 r.

            |--- XLVI nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 4 listopada 2009 r.

            |--- XLV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 października 2009 r.

            |--- XLIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 września 2009 r.

            |--- XLIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 sierpnia 2009 r.

            |--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 24 czerwca 2009 r.

            |--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 27 maja 2009 r.

            |--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 22 kwietnia 2009 r.

            |--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 marca 2009 r.

            |--- XXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 13 marca 2009 r.

            |--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 5 marca 2009 r.

            |--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 lutego 2009 r.

            |--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 stycznia 2009 r.

      |--- Rok 2008

            |--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 grudnia 2008 r.

            |--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziadza - 17 grudnia 2008 r.

            |--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 listopada 2008 r.

            |--- XXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 października 2008 r.

            |--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 października 2008 r.

            |--- XXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 września 2008 r.

            |--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 sierpnia 2008 r.

            |--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 czerwca 2008 r.

            |--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 maja 2008 r.

            |--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 kwietnia 2008 r.

            |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 marca 2008 r.

            |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 lutego 2008 r.

            |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2008 r.

|--- Zarządzenia Prezydenta

      |--- Rok 2020

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2019

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2018

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2017

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2016

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2015

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2014

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2013

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2012

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2011

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2010

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2009

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2008

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

|--- Informacje Prezydenta

      |--- 2011

|--- Indywidualne interpretacje przepisów prawa podatkowego

|--- Obwieszczenia

|--- Obszar Strategicznej Interwencji

GOSPODARKA FINANSOWA


|--- Budżet

|--- Wieloletnia Prognoza Finansowa

|--- Informacje o wykonaniu budżetu

      |--- Budżet 2020

      |--- Budżet 2019

      |--- Budżet 2018

      |--- Budżet 2017

      |--- Budżet 2016

      |--- Budżet 2015

      |--- Budżet 2014

      |--- Budżet 2013

      |--- Budżet 2012

      |--- Budżet 2011

      |--- Budżet 2010

      |--- Budżet 2009

      |--- Budżet 2008

|--- Sprawozdania z wykonania budżetu

      |--- Sprawozdania Rb

            |--- Sprawozdania 2020 rok

            |--- Sprawozdania 2019 rok

            |--- Sprawozdania 2018 rok

            |--- Sprawozdania 2017 rok

            |--- Sprawozdania 2016 rok

            |--- Sprawozdania 2015 rok

            |--- Sprawozdania 2014 rok

            |--- Sprawozdania 2013 rok

            |--- Sprawozdania 2012 rok

            |--- Sprawozdania 2011 rok

|--- Raport o stanie gospodarki finansowej miasta

|--- Program postępowania naprawczego

|--- Majątek Miasta

|--- Założenia polityki społeczno-gospodarczej

|--- Raporty z udzielonej pomocy publicznej

|--- Wykaz udzielonych ulg w podatkach i opłatach

      |--- 2019 rok

      |--- 2018 rok

      |--- 2017 rok

      |--- 2016 rok

|--- Sprawozdania finansowe

      |--- 2019 r.

            |--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego

      |--- 2018 r.

            |--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego

URZĄD MIEJSKI


|--- Dane teleadresowe

|--- Regulamin Organizacyjny

|--- Kodeks etyczny urzędnika

|--- Wydziały i biura

|--- Nabór na stanowiska urzędnicze

      |--- Rok 2020

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2012

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- Rok 2009

      |--- Rok 2008

|--- Rachunki bankowe

|--- Rejestry, ewidencje, archiwa

      |--- REJESTRY PROWADZONE W URZĘDZIE MIEJSKIM W GRUDZIĄDZU

      |--- WYKAZ REJESTRÓW PROWADZONYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W GRUDZIĄDZU

|--- Ochrona danych osobowych

      |--- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

      |--- Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych

            |--- Kodeks Postępowania Administracyjnego

            |--- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

            |--- Wydział Budownictwa i Planowania Przestrzennego

            |--- Wydział Finansowy

            |--- Wydział Kultury i Sportu

            |--- Wydział Komunikacji Miejskiej

            |--- Wydział Komunikacji Społecznej

            |--- Wydział Organizacyjno-Administracyjny

            |--- Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacujnych

                  |--- Stowarzyszenia

                  |--- Wybory

            |--- Wydział Nadzoru Właścicielskiego i Polityki Gospodarczej

            |--- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych

                  |--- Klauzula informacyjna dla kandydatów na stanowisko dyrektora DPS

            |--- Urząd Stanu Cywilnego

            |--- Biuro Gospodarki Odpadami

            |--- Biuro Inspektora Ochrony Danych

            |--- Straż Miejska

            |--- Miejski Konserwator Zabytków

            |--- Miejski Rzecznik Konsumentów

            |--- Biuro Ochrony Informacji Niejawnych

            |--- Biuro Prezydenta

|--- Rzecznik Prasowy

INFORMACJE


|--- Edukacja, Kultura, Sport, Turystyka, Komunikacja, Geodezja, Sprawy Społeczne

      |--- Rejestry instytucji kultury

      |--- Sport

            |--- Rada Sportu

            |--- Rozwój sportu

            |--- Stypendia, nagrody i wyróżnienia sportowe

                  |---

      |--- Szkolenia kandydatów na kierowców

|--- Gospodarka Nieruchomościami

      |--- Decyzje Prezydenta Grudziądza w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - data ostateczna, termin płatności

|--- Sprzedaż nieruchomości

|--- Oferta inwestycyjna

|--- Ochrona środowiska

      |--- Pozwolenia i decyzje

            |---

      |--- Informacja o środowisku i jego ochronie

      |--- Kąpieliska

            |--- Archiwum

                  |--- Rok 2017

      |--- Monitoring ruchów masowych ziemi

      |--- Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy-miasto Grudziądz

      |--- Instalacje wytwarzające pole elektromagnetyczne, objęte obowiązkiem zgłoszenia

      |--- Pozwolenia zintegrowane

|--- Planowanie Przestrzenne

|--- Organizacja Transportu Zbiorowego

|--- Podatki i opłaty lokalne

      |--- UCHWAŁY Rady Miejskiej Grudziądza - zwolnienia z podatku od nieruchomości

            |--- Uchwała Nr XLVIII/64/14 z dnia 28.05.2014 r. w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w obszarze dzielnicy Starego Miasta Grudziądza

            |--- Uchwała Nr LI/102/14 z dnia 24.09.2014 r. w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de miminis na tworzenie nowych miejsc pracy

            |--- Uchwała Nr XV/144/15 z dnia 14.12.2015 r. w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w ramach regionalnej pomocy inwestycyjnej

      |--- WZORY pełnomocnictw i zawiadomień o zmianie, odwołaniu, wypowiedzeniu pełnomocnictw

      |--- KONTROLA PODATKOWA

      |--- 2020 rok stawki i formularze podatkowe (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny, podatek od środków transportowych) - dokumenty można przesłać drogą elektroniczną wypełniając formularz znajdujący się na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP). Złożona deklaracja lub informacja musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem osobistym albo podpisem zaufanym.

      |--- od 1 lipca 2019 r. NOWE FORMULARZE PODATKOWE - Dokumenty można przesłać drogą elektroniczną wypełniając formularz znajdujący się na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP). Złożona deklaracja lub informacja musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem osobistym albo podpisem zaufanym.

      |--- 2019 rok stawki i formularze podatkowe. Formularze te należy wykorzystywać na nieruchomości nabyte przed 1 czerwca 2019 r. oraz do składania korekt deklaracji za 2019 rok złożonych przed 30 czerwca 2019 roku.

      |--- 2018 rok stawki i formularze podatkowe. Formularze te należy wykorzystywać także do składania korekt deklaracji za 2018 rok.

      |--- 2017 rok stawki i formularze podatkowe. Formularze te należy wykorzystywać także do składania korekt deklaracji za 2017 rok.

      |--- 2016 rok stawki i formularze podatkowe. Formularze te należy wykorzystywać także do składania korekt deklaracji za 2016 rok.

      |--- 2015 rok stawki i formularze podatkowe. Formularze te należy wykorzystywać także do składania korekt deklaracji za 2015 rok.

|--- Zwrot podatku akcyzowego

|--- Zgromadzenia

      |--- Tryb zwykły

      |--- Tryb uproszczony

|--- Inicjatywa lokalna Grudziądz

|--- Bezpieczeństwo i Zarządzanie Kryzysowe

      |--- SPRAWY KRYZYSOWE

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- PLANY DZIAŁANIA PREZYDENTA

      |--- OBRONA CYWILNA

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- ROCZNE PLANY

                  |--- 2020

            |--- OCENA DZIAŁNOŚCI

            |--- INNE

                  |--- SZKOLENIA OCK

                  |--- KARTY PLANY

                  |--- ĆWICZENIA I TRENINGI

                  |--- SPRAWOZDANIA

                  |--- DO USUNIĘCIA

      |--- SPRAWY WOJSKOWE

            |--- KWALIFIKACJE WOJSKOWE

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- DO POBRANIA

      |--- SPRAWY OBRONNE

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- PLANY DZIAŁANIA PREZYDENTA

            |--- PROGRAMY I PLANY SZKOLENIA

            |--- WYTYCZNE

                  |--- WYTYCZNE PREZYDENTA GRUDZIADZA z dnia 11.01.2019 W ZAKRESIE SZKOLENIA OBRONNEGO NA TERENIE MIASTA GRUDZIĄDZA W 2019 ROKU

            |--- PLANY KONTROLI I SPRAWOZDANIA OBSZARU OBRONNEGO

            |--- HNS I CIMIC (w trakcie tworzenia)

            |--- STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU MIEJSKIEGO

                  |--- STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU MIEJSKIEGO 21.03.2019

                  |--- STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU MIEJSKIEGO 28.02.2019

                  |--- STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU MIEJSKIEGO 23.11.2018

            |--- INNE DOKUMENTY

                  |--- DOKUMENTACJA STAŁEGO DYZURU NR 2-17

      |--- IMPREZY MASOWE

            |--- AKTY PRAWNE

      |--- KONKURSY I OGŁOSZENIA

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- KONKURSY

            |--- OGŁOSZENIA

      |--- KONKURS NA ,,Opracowanie szczegółowej wizualizacji przestrzennej 3D (film i zdjęcia) i multimedialnej celem utworzenia Centrum Edukacji Przeciwpożarowej dla dzieci i młodzieży OGNIK, obrazującego zagrożenia i skutki związane z pożarami.

|--- Kontrole i audyt

      |--- Audyt

      |--- Kontrole zewnętrzne

            |--- Rok 2019

            |--- Rok 2018

            |--- Rok 2017

            |--- Rok 2016

            |--- Rok 2015

            |--- Rok 2014

            |--- Rok 2013

            |--- Rok 2012

            |--- Rok 2011

            |--- Rok 2010

            |--- Rok 2009

            |--- Rok 2008

      |--- Kontrole wewnętrzne

            |--- Rok 2019

            |--- Rok 2018

            |--- Rok 2017

            |--- Rok 2016

            |--- Rok 2015

            |--- Rok 2014

            |--- Rok 2013

            |--- Rok 2012

            |--- Rok 2011

            |--- Rok 2010

            |--- Rok 2009

            |--- Rok 2008

      |--- Kontrole finansowe

            |--- Rok 2020

            |--- Rok 2019

            |--- Rok 2018

            |--- Rok 2017

            |--- Rok 2016

            |--- Rok 2015

            |--- Rok 2014

            |--- Rok 2013

            |--- Rok 2012

            |--- Rok 2011

            |--- Rok 2010

            |--- Rok 2009

            |--- Rok 2008

            |--- Rok 2007

      |--- Kontrola zarządcza

            |--- Materiały pomocnicze

            |--- Zamówienia poniżej 30.000 euro

            |--- PRZYKŁAD SPORZĄDZANIA INFORMACJI PRZEZ JEDNOSTKI

|--- Współpraca z organizacjami pozarządowymi

|--- Konsultacje społeczne z mieszkańcami

|--- Rejestr zgłoszeń budowy

|--- Grudziądzki Informator Statystyczny

|--- Petycje

|--- Gminna Ewidencja Zabytków

|--- Taryfy za zbiorowe dostarczanie wody i zbiorowe odprowadzanie ścieków

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE


|--- Zamówienia publiczne

|--- Zamówienia Publiczne poniżej 30000 Euro

|--- Zamówienia publiczne na usługi z zakresu leśnictwa

|--- Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi

|--- Zamówienia z wolnej ręki

|--- Plan postępowań o udzielenie zamówień

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE


|--- Informacje ogólne

|--- Radni

      |--- BAGNIEWSKA Helena Teresa

      |--- CZEPEK Marek Józef

      |--- DROZDECKA Aleksandra Ewa

      |--- GBURCZYK Maciej

      |--- GOSZKA Arkadiusz Krzysztof

      |--- JEZIERSKI Piotr

      |--- JONIEC Miłosz

      |--- KLEIN Grzegorz

      |--- KOSIŃSKI Krzysztof Roman

      |--- KOWAROWSKI Łukasz Mariusz

      |--- LEWANDOWSKA Róża Alina

      |--- MAKOWSKA Marzena Maria

      |--- MIEDZIANOWSKI Grzegorz Jan

      |--- NAPOLSKI Paweł

      |--- OGONOWSKA Edyta Renata

      |--- PIASECKI Łukasz Filip

      |--- POKORA Krzysztof Piotr

      |--- ROHDE Piotr Ryszard

      |--- SMOLAREK Tomasz Jerzy

      |--- SZYMAŃSKI Sławomir Andrzej

      |--- WIŚNIEWSKI Andrzej Zygmunt

      |--- WITKOWSKI Andrzej Franciszek

      |--- ŻEBROWSKI Mariusz Arkadiusz

|--- Prezydent i pracownicy urzędu

      |--- Maciej Glamowski - Prezydent Grudziądza

      |--- Szymon Gurbin - Wiceprezydent Grudziądza

      |--- Andrzej Cherek - Sekretarz Miasta

      |--- Tomasz Szczechowski - Skarbnik Miasta

      |--- Tomasz Józef Szymański - Sekretarz Miasta - urlop bezpłatny

      |--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza

            |--- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

                  |--- Rafał Adam Cywiński - Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

            |--- Wydział Budownictwa i Planowania Przestrzennego

                  |--- Stefan Marek Baca - Dyrektor Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego

                  |--- Roksana Elżbieta Klempert - Kierownik Referatu Budownictwa w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego

            |--- Wydział Edukacji

                  |--- Kamila Melkowska-Lemke - Dyrektor Wydziału Edukacji

                  |--- Karolina Słomińska - Kierownik Referatu Planowania i Analizy w Wydziale Edukacji

                  |--- Sławomira Gajewska - Dyrektor Wydziału Edukacji

            |--- Wydział Finansowy

                  |--- Lilianna Kowalska - Dyrektor Wydziału Finansowego

                  |--- Anna Ewa Goralewska - Kierownik Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Alicja Dudzik - Kierownik Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas w Wydziale Finansowym

                  |--- Katarzyna Agnieszka Czołgoszewska - Kierownik Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Ewa Dorota Kowalska - Kierownik Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Ewa Bożena Piskorowska - Kierownik Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Izabela Teresa Chrzanowska - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Wanda Daniela Eljasz - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Beata Ewa Więcek - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Małgorzata Nowocieńska - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Paweł Jakub Halicki - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Magdalena Agnieszka Piątkowska - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Małgorzata Modrzejewska - Podinspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Sabina Anna Luszkowska - Podinspektor Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas w Wydziale Finansowym

                  |--- Daria Sitniewska - Referent Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas Wydziału Finansowego

                  |--- Elwira Krystyna Kowalska - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Natalia Donarska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Paulina Kunikowska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Monika Kowalska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Beata Barbara Piechowiak - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Małgorzata Anna Borkowska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Małgorzata Elżbieta Medeńska - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Kamila Anna Mizikowska - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Joanna Krystyna Tuczak - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Grażyna Małgorzata Kraśniewska - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Rafał Marcin Nowak - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Marta Gora - Referent Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

            |--- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

                  |--- Wojciech Piotr Witkowski - Dyrektor Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

                  |--- Danuta Helena Pilewska - Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

            |--- Wydział Środowiska

                  |--- Maja Żaneta Banasik - Dyrektor Wydziału Środowiska

                  |--- Tomasz Stepnowski - Kierownik Referatu Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

                  |--- Alina Wojtakowska - Kierownik Referatu Zieleni Miejskiej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

                  |--- Mateusz Cieślakiewicz - Kierownik Referatu Lasy Komunalne w Wydziale Gospodarki Komunalnej i OChrony Środowiska

            |--- Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacujnych

                  |--- Renata Teresa Rybczyńska - Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Alicja Kozłowska - Kierownik Referatu Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Dorota Pokora - Kierownik Referatu Ewidencji Ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Krystyna Anna Karnowska - Inspektor w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Marlena Stefania Lubiszewska - Inspektor w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Mariusz Łukasz Sonnenfeld - Inspektor w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Edyta Maria Malinowska - Inspektor w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Dominika Magdalena Figańska - Inspektor w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Iwona Katarzyna Klimek - Podinspektor w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Alina Elżbieta Zaworska - Podinspektor w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Grażyna Maria Piotrowicz - Podinspektor w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Anna Nowak - Referent w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

                  |--- Barbara Agnieszka Szczepanik - Referent w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych

            |--- Wydział Kultury i Sportu

                  |--- Michał Marek Czepek - Zastępca Dyrektora Wydziału Kultury i Sportu

                  |--- Kinga Izabela Bączkowska - Kierownik Referatu Sportu w Wydziale Kultury i Sportu

                  |--- Małgorzata Anna Sadowska-Rodziewicz - Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu

            |--- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych

                  |--- Anna Blanka Stachula-Rębisz - Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych

                  |--- Dorota Anita Galewska - Kierownik Referatu Spraw Społecznych w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych

                  |--- Małgorzata Gackowska - Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych

                  |--- Beata Bożena Przybylska - Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych

            |--- Wydział Komunikacji Miejskiej

                  |--- Teresa Maria Kleczewska - Dyrektor Wydziału Komunikacji Miejskiej

                  |--- Anna Aleksandra Majchrzak-Poniewierka - Kierownik Referatu Organizacji i Nadzoru Przewozów w Wydziale Komunikacji Miejskiej

                  |--- Andrzej Maciejewski - Inspektor w Wydziale Komunikacji Miejskiej

            |--- Miejski Konserwator Zabytków

                  |--- Izabela Fijałkowska - Miejski Konserwator Zabytków

            |--- Biuro Gospodarki Odpadami

                  |--- Adam Przyborski - Kierownik Biura Gospodarki Odpadami

                  |--- Żaneta Anna Bartkowska - Inspektor w Biurze Gospodarki Odpadami

            |--- Straż Miejska

                  |--- Mariusz Paweł Sędzicki - Komendant Straży Miejskiej

                  |--- Henryk Jan Januszewski - Zastępca Komendanta Straży Miejskiej

|--- Pracownicy jednostek organizacyjnych

      |--- Kierownicy jednostek organizacyjnych gminy, osoby zarządzające i członkowie organów zarządzających gminnymi osobami prawnymi

            |--- Edukacja

                  |--- Przedszkola

                        |--- Brygida Bożena Bagniewska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Rządz

                        |--- Zyta Anna Banasiak - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Tarpno

                        |--- Maria Stanisława Bonk - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Tarpno

                        |--- Hanna Buczkowska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Kuntersztyn

                        |--- Katarzyna Maria Chaczyńska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Strzemięcin

                        |--- Hanna Irena Czarnecka - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Śródmieście

                        |--- Mirela Maria Deptuła - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Mniszek

                        |--- Aleksandra Barbara Lesiak - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Lotnisko

                        |--- Lucyna Joanna Szczutowska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Kopernik

                  |--- Szkoły i inne placówki oświatowo-wychowawcze

                        |--- Anna Kędziora - wz. Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika

                        |--- Sylwia Jadwiga Murawska - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika

                        |--- Bartosz Siedlecki - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego

                        |--- Wioleta Małgorzata Kempska - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka

                        |--- BeataTeresa Magiera - p.o. Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka

                        |--- Teresa Kessler - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka

                        |--- Lidia Barbara Rodzaj - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 4 im. por. Zbigniewa Kruszelnickiego ps. "Wilk"

                        |--- Jolanta Tarniowa - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 im. płk. St. Sitka

                        |--- Marek Jan Szymkowicz - Dyrektor Szkoly Podstawowej nr 8 im. gen. Tadeusza "Bora" Komorowskiego

                        |--- Joanna Szumlińska - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Tadeusza Kościuszki

                        |--- Marlena Helena Treichel - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 11 im. Jana Heweliusza

                        |--- Anna Manuela Hausman - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Synów Pułku

                        |--- Hanna Marek - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 13 Specjalna im. Marii Grzegorzewskiej

                        |--- Dariusz Adam Mielcarski - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Komisji Edukacji Narodowej

                        |--- Rafał Piotr Chylewski - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 16 im. I Armii Wojska Polskiego

                        |--- Anna Beata Góra - wz. Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 17 im. Sybiraków

                        |--- Renata Ewa Matuszak - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 17 im. Sybiraków

                        |--- Cezary Darłak - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 18 im. Bohaterów Westerplatte

                        |--- Marek Mariusz Bergmann - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 20 im. 18 Pułku Ułanów Pomorskich

                        |--- Adam Wiktor Przybylak - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 21 im. rtm. Witolda Pileckiego

                        |--- Violetta Biłyk - Dyrektor Gimnazjum Nr 8

                        |--- Janina Blajerska - Dyrektor Gimnazjum Nr 8

                        |--- Anna Magdalena Kędziora - Dyrektor Gimnazjum Nr 9 im. Ignacego Jana Paderewskiego

                        |--- Ewa Gawrział - Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Bronisława Malinowskiego

                        |--- Aleksandra Elżbieta Majkowska - Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego

                        |--- Małgorzata Tomaszewska - Dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego

                        |--- Roman Bolesław Cegiełkowski - Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II

                        |--- Beata Aniela Sikorska - Dyrektor IV Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego

                        |--- Sylwia Małgorzata Dombek - Dyrektor Zespołu Szkół Budowlanych i Plastycznych im. Mikołaja Kopernika

                        |--- Krzysztof Jan Maliszewski - Dyrektor Zespołu Szkół Budowlanych i Plastycznych im. Mikołaja Kopernika

                        |--- Grażyna Leśniewska - Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego

                        |--- Rafał Szweda - Dyrektor Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich im. Marii Skłodowskiej-Curie

                        |--- Anna Zawistowska - Dyrektor Zespołu Szkół Mechanicznych

                        |--- Beata Joanna Kacała - Dyrektor Zespołu Szkół Rolniczych im. Władysława Grabskiego

                        |--- Adam Tadeusz Szewczuk - Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

                        |--- Tomasz Stanisław Kempski - Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego im. ks. Stanisława Staszica

                        |--- Anna Justyna Drozdowska - Dyrektor Zespółu Placówek Edukacyjno-Rewalidacyjnych

                        |--- Mariola Henryka Sokołowska - Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka

                        |--- Katarzyna Rzanna - Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka

                        |--- Artur Stanisław Mach - Dyrektor Centrum Kształcenia Zawodowego

                        |--- Anna Maria Osicka - Dyrektor Ogniska Pracy Pozaszkolnej

                        |--- Dorota Meller-Murawska - Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej

                        |--- Ewa Maria Szulc-Goławska - Dyrektor Zespołu Placówek Młodzieżowych "Bursa"

            |--- Gospodarka Komunalna

                  |--- Joanna Elszkowska - Prezes Zarządu Grudziądzkie Inwestycje Medyczne sp. z o. o.

                  |--- Robert Mariusz Koźlikowski - Prezes Zarządu Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe Sp. z o. o.

                  |--- Marcin Piotr Murawski - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Klubu Motocyklowego S.A.

                  |--- Joanna John-Błażyńska - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Parku Przemysłowego Sp. z o. o.

                  |--- Małgorzata Kosinska - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego SA

                  |--- Ryszard Władysław Barwik - Prezes Zarządu Grudziądzkiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.

                  |--- Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o.

                        |--- Tomasz Pasikowski - Prezes Zarządu Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o.

                        |--- Joanna John-Błażyńska - Wiceprezes Zarządu Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o.

                  |--- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o.

                        |--- Leszek Czaplewski - Prezes Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami sp. z o. o.

                        |--- Wiesław Edward Kozłowski - Wiceprezes Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o.

                        |--- Joanna Agnieszka Elszkowska - Prezes Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o.

                  |--- Paweł Jerzy Maniszewski - Prezes Zarządu Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o. o.

                  |--- Tomasz Henryk Asensky - Prezes Zarządu Olimpia Grudziądz SA

                  |--- Marek Zbigniew Dec - Prezes Zarządu OPEC Grudziądz sp. z o. o.

                  |--- Sylwia Łazarczyk - Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich

                  |--- Piotr Janusz Jerzewski - Prezes Zarządu Geotermia Grudziądz Sp. z o. o.

                  |--- Katarzyna Gertruda Młodecka - Prezes Zarządu Grudziądzkich Inwestycji Medycznych Sp. z o. o.

                  |--- Sylwester Jacek Szałkowski - Prezes Zarządu Olimpia Grudziądz SA

                  |--- Marek Tołkacz - Prezes Zarządu OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o. o.

                  |--- Krzysztof Wojciech Dąbrowski - Prezes Zarządu Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni Sp. z o. o.

            |--- Kultura i Rekreacja

                  |--- Aleksandra Maria Ciżnicka - Dyrektor Biblioteki Miejskiej im. W. Kulerskiego

                  |--- Anna Janosz - Dyrektor Centrum Kultury Teatr

                  |--- Wioletta Beata Pacuszka - Dyrektor Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi

                  |--- Izabela Anna Piwowarska - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku

            |--- Nadzór Budowlany

                  |--- Zbigniew Ptaszyński - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

                  |--- Andrzej Pepliński - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

            |--- Pomoc Społeczna

                  |--- Jolanta Anna Zarębska - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Jolanta Brygida Lotarska-Rydzińska - Dyrektor Domu Dziennego Pobytu

                  |--- Maria Teresa Janowska - Dyrektor Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego

                  |--- Włodzimierz Jan Zieliński - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Aleksandra Maria Kotewicz - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej

            |--- Przeciwdziałanie Bezrobociu

                  |--- Tomasz Zdzisław Pacuszka - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy

            |--- Ochrona Zdrowia

                  |--- Maciej Hoppe - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Wł. Biegańskiego

                  |--- Piotr Walter Drzymalski - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Wł. Biegańskiego

                  |--- Marek Nowak - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego

      |--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza

            |--- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

                  |--- Jolanta Anna Zarębska - Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Ilona Ewa Krzysztyniak - I Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Monika Agnieszka Łagoda - Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Paulina Gumińska - Kierownik Działu Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Katarzyna Kminikowska - Kierownik Działu Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Małgorzata Gackowska - Zastepca Kierownika Działu Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Dariusz Piotr Nowicki - Kierownik Działu Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Patrycja Anna Błażyńska - Zatępca Kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Lucyna Małgorzata Gargol - Kierownik Działu Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Anna Reetz - Kierownik Samodzielnego Referatu Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Wioletta Aneta Nagrabska - Starszy Inspektor w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Joanna Myślicka - Starszy Inspektor w Dziale Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Sylwia Noculak - Starszy Inspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Barbara Filip - Starszy Inspektor w Dziale Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Mirela Anna Hume - Podinspektor w Dziale Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Ewelina Monika Czerwińska - Podinspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Monika Daniela Witkowska - Podinspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

            |--- Powiatowy Urząd Pracy

                  |--- Ireneusz Jerzy Baranowski - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Ewelina Joanna Piasecka - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Małgorzata Iwona Roman - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Małgorzata Giemza - Kierownik Działu Instrumentów Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Izabela Pogorzelska - Kierownik Działu Usług Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Joanna Moskwik - p.o. Kierownika Działu Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Izabela Dubanowska - Koordynator Stanowiska do spraw Organizacji Szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Barbara Ewa Wegner - Pośrednik Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Beata Maria Byczkowska - Starszy Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Ewa Wójcik - Starszy Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Marietta Teresa Brzeska - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Barbara Gretkowska - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Jolanta Chęś - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Wiesława Ewa Klimas - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Alicja Bonk-Olszewska - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Monika Teresa Konracka - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Joanna Maria Lewandowska - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Anna Maria Łodyga-Hejmanowska - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Kamila Kiełbowicz - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Nikoleta Elżbieta Kaleta - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Katarzyna Teresa Ledwolorz - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Tomasz Olender - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Edyta Elżbieta Pakuszewska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Michalina Pawłowska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Bieła Mirosława Szcześniak - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Roksana Anna Ziółkowska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Joanna Helena Zbrzeźna - Archiwista w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Zarząd Dróg Miejskich

                  |--- Jarosław Murgała - Zastępca Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu

|--- Archiwum

      |--- Radni

            |--- 2014 - 2018

                  |--- CHYŁA Wojciech Andrzej

                  |--- CZEPEK Marek Józef

                  |--- CZEPEK Michał Marek

                  |--- GLAMOWSKI Maciej Jan

                  |--- GOSZKA Arkadiusz Krzysztof

                  |--- GURBIN Szymon Jarosław

                  |--- IWANOWSKA Joanna Maria

                  |--- JEZIERSKI Piotr

                  |--- KOPKOWSKI Jakub Kornel

                  |--- KOSIŃSKI Krzysztof Roman

                  |--- KOWAROWSKI Łukasz Mariusz

                  |--- MAKOWSKA Marzena Maria

                  |--- NAPOLSKI Paweł

                  |--- NOWAK Krystyna Barbara

                  |--- OGONOWSKA Edyta Renata

                  |--- OSSOWSKA-NEUMANN Małgorzata Katarzyna

                  |--- PIASECKI Eugeniusz Franciszek

                  |--- POLIŃSKI Wiesław Bernard

                  |--- ROHDE Piotr Ryszard

                  |--- SMOLAREK Tomasz Jerzy

                  |--- SZYMAŃSKI Sławomir Andrzej

                  |--- WIŚNIEWSKI Andrzej Zygmunt

                  |--- ŻEBROWSKI Mariusz Arkadiusz

                  |--- TOTLEBEN Marek Józef

                  |--- MIODUSZEWSKI Andrzej Tadeusz

            |--- 2010 - 2014

            |--- 2006 - 2010

                  |--- Kazimierz Cichiński - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Marek Czepek - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Michał Czepek - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Arkadiusz Goszka - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Joanna Iwanowska - Radna Rady Miejskiej

                  |--- Piotr Jezierski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Tomasz Kempski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Jadwiga Konieczna - Radna Rady Miejskiej

                  |--- Witold Kraśniewski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Małgorzata Malinowska-Mizera - Radna Rady Miejskiej

                  |--- Andrzej Małecki - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Grzegorz Miedzianowski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Maria Milinkiewicz - Radna Rady Miejskiej

                  |--- Łukasz Mizera - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Eugeniusz Piasecki - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Wiesław Poliński - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Tomasz Smolarek - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Ryszard Szczepański - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Henryk Szram - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Sławomir Szymański - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Przemysław Ślusarski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Andrzej Wiśniewski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Andrzej Witkowski - Radny Rady Miejskiej

      |--- Prezydent i pracownicy urzędu

            |--- Jolanta Herba - Sekretarz Miasta 2017-2018

            |--- Małgorzata Anna Sołtys - Skarbnik Miasta 2017-2018

            |--- Robert Malinowski - Prezydent Grudziądza 2006-2018

            |--- Marek Karol Sikora - Wiceprezydent Grudziądza 2006-2018

            |--- Dariusz Morczyński - Sekretarz Miasta 2011-2017

            |--- Joanna Łukawska - Skarbnik Miasta 2015-2017

            |--- Przemysław Ślusarski - Wiceprezydent Grudziądza 2011-2016

            |--- Mariusz Adam Szczubiał - Skarbnik Miasta 2007-2015

            |--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza

                  |--- Katarzyna Biernat - Podinspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Andrzej Cherek - Naczelnik Wydziału Edukacji

                  |--- Adam Augustyn Cybulski - Inspektor w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

                  |--- Józefa Filipek - Inspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Łukasz Tomasz Froncek - Referent w Wydziale Kultury, Sportu i Promocji

                  |--- Danuta Kuczera - Kierownik Referatu Planowania i Analizy w Wydziale Edukacji

                  |--- Andrzej Maciejewski - Inspektor w Wydziale Transportu

                  |--- Sylwia Joanna Marchlewska - Podinspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Karolina Niedźwiecka - Młodszy Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Monika Sylwia Olejnik - Podinspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Marlena Ewa Wojciechowska - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Elżbieta Wojtecka - Kierownik Referatu Budownictwa w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego

                  |--- Andrzej Ryszard Zawadka - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Małgorzata Żuchowska - Podinspektor Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas w Wydziale Finansowym

      |--- Pracownicy jednostek organizacyjnych

            |--- Kierownicy jednostek organizacyjnych gminy, osoby zarządzające i członkowie organów zarządzających gminnymi osobami prawnymi

                  |--- Grażyna Bożena Banaszkiewicz - Dyrektor Gimnazjum Nr 4 im. Mikołaja Kopernika

                  |--- Zbigniew Marek Bączkowski - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej nr 2

                  |--- Hanna Maria Błażejewska - Dyrektor Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich im. Marii Skłodowskiej-Curie

                  |--- Jolanta Ciszkiewicz - Dyrektor Zespołu Szkół Rolniczych im. Władysława Grabskiego

                  |--- Sławomira Gajewska - Dyrektor Gimnazjum Nr 8

                  |--- Lucyna Górska - Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego im. ks. Stanisława Staszica

                  |--- Bogdan Michał Grodowski - Dyrektor Gimnazjum Nr 6 im. Sybiraków

                  |--- Ewa Urszula Herman-Nogowska p.o. Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego im. ks. Stanisława Staszica

                  |--- Mirosława Helena Jakiel-Sadowska - p. o. Dyrektor Medycznej Szkoły Policealnej Nr 1 i Medycznej Szkoły Policealnej Nr 9 dla Dorosłych

                  |--- Marek Kochański - Dyrektor Zespołu Szkół Mechanicznych

                  |--- Lucyna Maria Kurpios - Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka

                  |--- Małgorzata Kurzyńska - Dyrektor Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi

                  |--- Teresa Majewska - Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej

                  |--- Aleksandra Elżbieta Majkowska - Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego

                  |--- Anatol Mielniczuk - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej nr 2

                  |--- Grażyna Elżbieta Mielnikiewicz - Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego

                  |--- Ewa Maria Podemska - Dyrektor Ogniska Pracy Pozaszkolnej

                  |--- Dariusz Ryszard Podemski - Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Stefana Żeromskiego

                  |--- Izabela Maria Podlecka-Kandyba - Dyrektor Centrum Profilaktyki i Terapii

                  |--- Dariusz Franciszek Rudnik - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej nr 3

                  |--- Krystyna Stawecka - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka

                  |--- Małgorzata Szadurska - Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej

                  |--- Małgorzata Maria Szewczuk - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Tadeusza Kościuszki

                  |--- Ireneusz Paweł Zwolakiewicz - Dyrektor Ośrodka Profilaktyki Uzależnień, Interwencji Kryzysowej z Izbą Wytrzeźwień w Grudziądzu

            |--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza

                  |--- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

                        |--- Aleksandra Agnieszka Wróblewska - Podinspektor w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Powiatowy Urząd Pracy

                        |--- Paweł Gronowski - Pośrednik Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Jerzy Bogusław Hausman - Pośrednik Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Agnieszka Kociorska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Katarzyna Zofia Kopystecka - Kierownik Działu Usług Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy

                        |--- Agnieszka Barbara Kraińska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Monika Lewandowska - Doradca Zawodowy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Dominik Zbigniew Nowak - Doradca Zawodowy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Krzysztof Mieczysław Olszewski - Specjalista do spraw Rozwoju Zawodowego w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Patryk Dariusz Pietrzak - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Aldona Anna Rzepkowska - Inspektor Powiatowy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Ewelina Wrzos - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE I SPÓŁKI PRAWA HANDLOWEGO MIASTA


|--- Informacje ogólne

      |--- Edukacja - jednostki budżetowe

            |--- Przedszkola

            |--- Szkoły i inne placówki oświatowo-wychowawcze

            |--- Żłobki miejskie

      |--- Gospodarka Komunalna - jednostki budżetowe

      |--- Kultura

      |--- Nadzór Budowlany

      |--- Ochrona Zdrowia

      |--- Pomoc społeczna, wspieranie rodziny i piecza zastępcza - jednostki budżetowe

      |--- Przeciwdziałanie Bezrobociu - jednostki budżetowe

      |--- Rekreacja - jednostki budżetowe

|--- Spółki prawa handlowego

      |--- gmina-miasto Grudziądz posiada 100 % udziałów lub akcji

      |--- gmina-miasto Grudziądz posiada powyżej 50 % udziałów lub akcji

      |--- gmina-miasto Grudziądz posiada poniżej 50 % udziałów lub akcji

      |--- Wyniki finansowe spółek

            |--- 2019 r.

                  |--- Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.

                  |--- Grudziadzki Park Przemysłowy Spółka z o.o.

                  |--- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Spółka z o.o.

            |--- 2017 r.

            |--- 2018 r.

                  |--- Grudziądzkie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.

      |--- Zasady kształtowania wynagrodzeń w spółkach z udziałem gminy-miasta Grudziądz

            |--- Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzkie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

            |--- Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o.

                  |--- Wersja obowiązująca

                        |--- Uchwała Nr 17/2019 NZW MZK z dnia 30 grudnia 2019 r. w spr. zasad kształtowania wynagrodzeń członków Rady Nadzorczej MZK Sp. z o.o.

                  |--- Wersja archiwalna

            |--- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.

            |--- Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.

                  |--- Wersja obowiązująca

            |--- OPEC Grudziądz Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzki Klub Motocyklowy S.A.

                  |--- aktualne

                  |--- archiwum

            |--- Olimpia Grudziądz S.A.

|--- Nabór pracowników

      |--- 2020

      |--- 2019

      |--- 2018

      |--- 2017

      |--- 2016

      |--- 2014

      |--- 2013

      |--- 2012

      |--- 2011

      |--- 2010

      |--- 2009

      |--- 2008

|--- Przetargi

      |--- 2015

            |--- zakończony - ZSG-H - sprzedaż majątku ruchomego II przetarg

      |--- 2014

      |--- 2013

      |--- 2012

      |--- 2011

      |--- 2010

      |--- 2009

      |--- 2008

|--- Nabór kandydatów do Rad Nadzorczych spółek z udziałem gminy-miasto Grudziądz

ARCHIWUM


|--- Archiwum BIP do 2007 r. (uchwały i zarządzenia)

|--- Władze Miasta

      |--- Rada Miejska VIII kadencja

      |--- Rada Miejska VII kadencji

            |--- Przewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Dyżury Radnych

            |--- Kluby Radnych

      |--- Rada Miejska VI kadencja

            |--- Przewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Kluby Radnych

            |--- Dyżury Radnych

      |--- Rada Miejska V kadencja

            |--- Kluby Radnych

            |--- Komisje Rady Miejskiej

|--- Jednostki organizacyjne i Spółki prawa handlowego Miasta

      |--- Informacje ogólne

|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009

|--- Wybory Prezydenta RP 2010

|--- Wybory samorządowe 2010

|--- Wybory Sejm/Senat 2011

|--- Powszechny Spis Rolny 2010

|--- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2011

      |--- Przykładowe pytania do anakiety

      |--- Materiały promocyjne

|--- Wybory ławników sądowych na kadencję 2012-2015

|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014

|--- Wybory samorządowe 2014

|--- Wybory Prezydenta RP 2015

|--- Referendum ogólnokrajowe 2015

|--- Wybory ławników sądowych na kadencję 2016-2019

|--- Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015

|--- Wybory samorządowe 2018

|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

|--- Wybory do Sejmu i Senatu 2019

|--- Wybory ławników sądowych na kadencję 2020-2023

|--- Wybory Prezydenta RP 2020 - 10 maja 2020 r.