herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 449/13 zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

ZARZĄDZENIE NR 449/13

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 13 grudnia 2013 r.

 

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

 

                          Na podstawie art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2012 r. poz. 1356) zarządzam, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych stanowiącym Załącznik do Zarządzenia Nr 165/13 Prezydenta Grudziądza z dnia 16 maja 2013 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wprowadza się następujące zmiany:

1) § 5 otrzymuje brzmienie:

    „§ 5.1. Komisja pracuje na posiedzeniach:

     1) całego składu Komisji;

     2) zespołów problemowych, w tym m.in.:

         a) Zespołu ds. leczenia odwykowego,

         b) Zespołu ds. kontroli sprzedaży napojów alkoholowych.

2. Członkowie biorą również udział w:

    1) posiedzeniach Zespołu Interdyscyplinarnego;

    2) posiedzeniach grup roboczych;

    3) pomiarach odległości w celu wydania opinii o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży napojów alkoholowych z uchwałami Rady Miejskiej;

    4) innych przedsięwzięciach z zakresu działania Komisji (np. konkursach, festynach, konferencjach)”.

2)    w § 6 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Członkowie mogą zgłaszać wnioski o umieszczenie określonej sprawy  w porządku obrad”.    

3)   § 11 otrzymuje brzmienie:

 „§ 11.1. Pomiar odległości w celu wydania opinii o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży napojów alkoholowych z uchwałami Rady Miejskiej odbywa się w składzie co najmniej dwuosobowym.  

2. Członkowie dokonujący pomiaru odległości sporządzają protokół z przeprowadzonego pomiaru podpisany przez przedstawiciela podmiotu wnioskującego   o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych oraz Członków”.

  

4)   po § 11 dodaje się § 12 w brzmieniu:

  „§ 12. 1. Zasady wynagradzania Członków określa Miejski Program Profilaktyki  i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.

     2. Wypłata wynagrodzenia dla Członków następuje na podstawie zestawienia sporządzonego przez Wydział w oparciu o:

    1) listy obecności z posiedzeń całego składu Komisji;

    2) listy obecności z posiedzeń zespołów problemowych;

    3) protokoły z kontroli;

    4) listy obecności z posiedzeń Zespołu Interdyscyplinarnego;

    5) listy obecności z posiedzeń grupy roboczej;

    6) protokoły z pomiarów odległości, o których mowa w § 5 ust. 2 pkt 3;

   7) listy obecności z udziału w  przedsięwzięciach, o których mowa w § 5 ust. 2 pkt 4”.

   §   2.  Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Spraw Społecznych.

   §   3.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ligia Bartos 17-12-2013 11:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 13-12-2013
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 02-01-2014 11:39