ZARZĄDZENIE NR 43/11
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 14 lutego 2011 r.
w sprawie utworzenia i określenia składu Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
Na podstawie art. 38a ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późń. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję Bezpieczeństwa i Porządku w Grudziądzu, zwaną dalej „komisją”
§ 2. Zasięg działania komisji obejmuje teren znajdujący się w granicach administracyjnych miasta Grudziądza.
§ 3. Siedzibą komisji jest Urząd Miejski w Grudziądzu przy ulicy Ratuszowej 1.
§ 4. Pracą komisji kieruje przewodniczący – Prezydent Grudziądza.
§ 5.1. W skład komisji wchodzą:
2. W pracach komisji uczestniczy prokurator w osobie Pani Haliny Ciżmowskiej-Klimek.
3. Ponadto do udziału w pracach komisji powołuję:
4. Osoby o których mowa w punkcie 3 uczestniczą w pracach komisji z głosem doradczym.
§ 6. Obsługę administracyjno – biurową komisji zapewnia Urząd Miejski w Grudziądzu.
§ 7. Kadencja komisji trwa 3 lata.
§ 8. Posiedzenia komisji zwołuje przewodniczący stosownie do potrzeb.
§ 9. Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Zarządzania Kryzysowego.
§ 10. Traci moc Zarządzenie Nr 6/08 Prezydenta Grudziądza z dnia 08 stycznia 2008 r. w sprawie utworzenia i określenia składu Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 28-02-2011 12:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 14-02-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 04-03-2011 13:29 |