ZARZĄDZENIE NR 365/10
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 21 września 2010 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu „Programu współpracy
gminy – miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2011 rok”
Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.) oraz § 6 Uchwały Nr LV/58/10 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 czerwca 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami lub radą działalności pożytku publicznego projektów aktów prawa miejscowego
w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. Przeprowadzić konsultacje z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w sprawie projektu „Programu współpracy gminy – miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2011 rok”, zwanego dalej „projektem programu”.
2. Projekt programu zamieszczony zostanie:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.grudziadz.pl;
2) na stronie internetowej gminy – miasto Grudziądz www.grudziadz.pl;
3) na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu.
§ 2. Konsultacje przeprowadzone zostaną w terminie od dnia 21 września 2010 r. do dnia 1 października 2010 r.
§ 3. 1. Konsultacje przeprowadzone zostaną w formie pisemnego zgłaszania uwag i opinii do projektu programu.
2. Uwagi i opinie wraz z uzasadnieniem proponowanych zmian należy składać
w terminie wskazanym w § 2 na piśmie w Wydziale Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu lub przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres m.kotlewska@um.grudziadz.pl.
§ 4. Podmiotami uprawnionymi do udziału w konsultacjach są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.) prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie gminy – miasto Grudziądz.
§ 5. Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Spraw Społecznych.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.) organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego zobowiązany jest uchwalić roczny program współpracy
z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy
po konsultacjach z tymi organizacjami i podmiotami. Sposób przeprowadzania konsultacji określony został w Uchwale Nr LV/58/10 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 czerwca 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami lub radą działalności pożytku publicznego projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji. Zgodnie z zapisami § 6 uchwały decyzję w sprawie przeprowadzenia konsultacji podejmuje każdorazowo Prezydent Grudziądza, określając w szczególności:
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Beata Dąbrowska | 21-09-2010 10:57 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 21-09-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 17-12-2010 12:19 |