ZARZĄDZENIE NR 602/22
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 26 października 2022 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych
Na podstawie art. 33 ust. 2 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 36/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 27 stycznia 2021 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych § 12 otrzymuje brzmienie:
„§ 12. 1. Udzielenie zamówienia w przypadku zamówień o wartości przekraczającej 5.000,00 złotych bez podatku od towarów i usług następuje poprzez zawarcie umowy z zachowaniem formy pisemnej. W przypadku robót budowlanych lub zamówień związanych z przeniesieniem praw autorskich lub udzieleniem licencji umowa jest wymagana bez względu na jej wartość.
2. Umowa przedkładana wykonawcom do podpisania winna zawierać co najmniej:
1) numer oraz datę i miejsce zawarcia umowy;
2) przedmiot umowy;
3) prawidłowo określone strony umowy;
4) podstawę prawną zawarcia umowy;
5) zakres współpracy / przedmiot umowy;
6) termin realizacji umowy;
7) określenie sposobu rozwiązania umowy;
8) prawa i obowiązki stron;
9) wynagrodzenie, zasady i terminy jego płatności, w tym numer konta bankowego wykonawcy;
10) zabezpieczenie sposobu spełniania świadczeń przez strony (np. kary umowne);
11) zakres poufności przekazywanych informacji (jeśli dotyczy).
3. Umowę sporządza się co najmniej w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden egzemplarz przeznaczony jest dla wykonawcy, a drugi dla zamawiającego.
4. Egzemplarz umowy przed przedłożeniem umowy do podpisu kierownika zamawiającego wymaga w pierwszej kolejności zaparafowania przez pracownika komórki organizacyjnej odpowiedzialnej merytorycznie za umowę oraz jego przełożonego, następnie zaparafowania przez radcę prawnego lub adwokata i na końcu Skarbnika Miasta lub upoważnionego do jego zastępowania pracownika.
5. Każda umowa przed zawarciem z wykonawcą podlega wpisowi do rejestru umów w sprawach zamówień publicznych prowadzonego przez każdą jednostkę organizacyjną, który powinien zawierać m. in.:
1) numer umowy;
2) datę zawarcia umowy;
3) przedmiot umowy;
4) nazwę i adres wykonawcy, z którym zawarto umowę;
5) wysokość wynagrodzenia wykonawcy (ceny) bez podatku od towarów i usług, kwotę podatku od towarów i usług oraz wysokość wynagrodzenia (ceny) z podatkiem od towarów i usług;
6) znak sprawy.
6. Umowę z wykonawcą zawiera w przypadku, gdy wartość zamówienia:
1) jest równa lub przekracza kwotę 50.000,00 zł, ale nie przekracza kwoty 130.000,00 zł – Prezydent lub Wiceprezydent albo Sekretarz w zakresie sprawowanego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi;
2) nie przekracza kwoty 50.000,00 zł – upoważniony kierownik komórki organizacyjnej lub inny pracownik na podstawie imiennego upoważnienia Prezydenta.
7. Pracownik merytoryczny odpowiedzialny za realizację zadania jest zobowiązany do przechowywania całości dokumentacji związanej z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz z umową o wykonanie zamówienia przez okres ustalony w instrukcji kancelaryjnej, w sposób gwarantujący jej kompletność i czytelność, przy zachowaniu tajemnicy służbowej i bezpieczeństwa dokumentów.”.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Walczak | 07-11-2022 15:11 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Magdalena Walczak | 26-10-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 23-12-2022 12:41 |