ZARZĄDZENIE NR 208/20
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 30 czerwca 2020 r.
w sprawie powołania Zespołu ds. Pracowniczych Planów Kapitałowych Urzędu Miejskiego i pozostałych jednostek organizacyjnych gminy-miasto Grudziądz
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.) w związku z art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2215 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Zespół ds. Pracowniczych Planów Kapitałowych Urzędu Miejskiego i pozostałych jednostek organizacyjnych gminy-miasto Grudziądz w następującym składzie:
1) Maciej Glamowski – Prezydent Grudziądza, jako Przewodniczący Zespołu;
2) Andrzej Cherek – Sekretarz Miasta;
3) Tomasz Szczechowski – Skarbnik Miasta;
4) Lilianna Kowalska – Dyrektor Wydziału Finansowego;
5) Michał Czepek – Z-ca Dyrektora Wydziału Kultury i Sportu;
6) Małgorzata Gackowska – Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych;
7) Kamila Melkowska-Lemke – Dyrektor Wydziału Edukacji;
8) Justyna Signerska – Dyrektor Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego;
9) Ewa Becker – Kierownik Referatu Wydatków;
10) Sylwia Łazarczyk – Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich;
11) Tomasz Pacuszka – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy;
12) Robert Majorke – przedstawiciel związku zawodowego NSZZ „SOLIDARNOŚĆ” Pracowników Samorządowych i Straży Miejskiej przy Urzędzie Miejskim w Grudziądzu;
13) Barbara Weber – przedstawiciel Międzybranżowego Związku Zawodowego Województwa Kujawsko-Pomorskiego Zakładowa Organizacja Związku Zakładowego przy Urzędzie Miejskim w Grudziądzu.
§ 2. Do zadań członków Zespołu należy w szczególności:
1) przeprowadzenie analizy stanu zatrudnienia pracowników Urzędu i pozostałych jednostek organizacyjnych, którzy zostaną uczestnikami PPK;
2) przeprowadzenie konsultacji z pracownikami Urzędu i pozostałych jednostek organizacyjnych nt. chęci uczestniczenia w PPK;
3) przeprowadzenie analizy środków finansowych pod kątem wysokości wpłat do PPK;
4) dokonanie wyboru instytucji finansowej, z którą zostanie zawarta umowa o zarządzanie PPK dla pracowników Urzędu oraz pozostałych jednostek organizacyjnych gminy-miasto Grudziądz;
5) zebranie informacji o pracownikach w celu opracowania ostatecznej listy uczestników PPK, która będzie stanowiła załącznik do umowy o prowadzenie PPK zawieranej z wybraną instytucją finansową.
§ 3. Zespół będzie pracował najpóźniej do kwietnia 2021 r.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Walczak | 07-07-2020 08:39 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 30-06-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 09-10-2020 12:52 |