herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 208/20 w sprawie powołania Zespołu ds. Pracowniczych Planów Kapitałowych Urzędu Miejskiego i pozostałych jednostek organizacyjnych gminy-miasto Grudziądz

ZARZĄDZENIE NR 208/20

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 30 czerwca 2020 r.

 

w sprawie powołania Zespołu ds. Pracowniczych Planów Kapitałowych Urzędu Miejskiego i pozostałych jednostek organizacyjnych gminy-miasto Grudziądz

 

          Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.) w związku z art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2215 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

     § 1. Powołuję Zespół ds. Pracowniczych Planów Kapitałowych Urzędu Miejskiego i pozostałych jednostek organizacyjnych gminy-miasto Grudziądz w następującym składzie:

1)  Maciej Glamowski – Prezydent Grudziądza, jako Przewodniczący Zespołu;

2)  Andrzej Cherek – Sekretarz Miasta;

3)  Tomasz Szczechowski – Skarbnik Miasta;

4)  Lilianna Kowalska – Dyrektor Wydziału Finansowego;

5)  Michał Czepek – Z-ca Dyrektora Wydziału Kultury i Sportu;

6)  Małgorzata Gackowska – Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych;

7)  Kamila Melkowska-Lemke – Dyrektor Wydziału Edukacji;

8)  Justyna Signerska – Dyrektor Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego;

9)  Ewa Becker – Kierownik Referatu Wydatków;

10) Sylwia Łazarczyk – Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich;

11) Tomasz Pacuszka – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy;

12) Robert Majorke – przedstawiciel związku zawodowego NSZZ „SOLIDARNOŚĆ” Pracowników Samorządowych i Straży Miejskiej przy Urzędzie Miejskim w Grudziądzu;

13) Barbara Weber – przedstawiciel Międzybranżowego Związku Zawodowego Województwa Kujawsko-Pomorskiego Zakładowa Organizacja Związku Zakładowego przy Urzędzie Miejskim w Grudziądzu.

 

   § 2. Do zadań członków Zespołu należy w szczególności:

   1) przeprowadzenie analizy stanu zatrudnienia pracowników Urzędu i pozostałych jednostek organizacyjnych, którzy zostaną uczestnikami PPK;

   2) przeprowadzenie konsultacji z pracownikami Urzędu i pozostałych jednostek organizacyjnych nt. chęci uczestniczenia w PPK;

  3) przeprowadzenie analizy środków finansowych pod kątem wysokości wpłat do PPK;

  4) dokonanie wyboru instytucji finansowej, z którą zostanie zawarta umowa o zarządzanie PPK dla pracowników Urzędu oraz pozostałych jednostek organizacyjnych gminy-miasto Grudziądz;

  5) zebranie informacji o pracownikach w celu opracowania ostatecznej listy uczestników PPK, która będzie stanowiła załącznik do umowy o prowadzenie PPK zawieranej z wybraną instytucją  finansową.
 
   § 3. Zespół będzie pracował najpóźniej do kwietnia 2021 r.
 
   § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Walczak 07-07-2020 08:39
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 30-06-2020
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 09-10-2020 12:52