herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 512/19 w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości stanowiącej własność gminy – miasto Grudziądz przeznaczonej do zbycia

ZARZĄDZENIE NR 512/19

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 9 grudnia 2019 r

w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości stanowiącej własność gminy – miasto

Grudziądz przeznaczonej do zbycia

            Na podstawie art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 2204 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Sporządzić wykaz nieruchomości przeznaczonej do zbycia, stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.

§ 2. Podać do publicznej wiadomości wykaz, o którym mowa w § 1, poprzez jego:

  1. wywieszenie na okres 21 dni w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu;
  2. zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu (www.grudziadz.pl).

§ 3. Podać do publicznej wiadomości informację o zamieszczeniu wykazu, o którym mowa w § 1, poprzez ogłoszenie w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej gminę-miasto Grudziądz.

§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.

            § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Kudlewska 13-01-2020 09:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 09-12-2019
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 15-01-2020 07:28