ZARZĄDZENIE NR 410/18
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 20 listopada 2018 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie pieczęci urzędowych i pieczątek
w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu oraz pieczęci urzędowych w pozostałych jednostkach organizacyjnych gminy - miasto Grudziądz
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 oraz art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.), art. 16c ust. 3 ustawy
z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 441 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 1955 r. w sprawie tablic i pieczęci urzędowych (Dz. U. Nr 47, poz. 316 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 69/12 Prezydenta Grudziądza z dnia 15 lutego 2012 r. w sprawie pieczęci urzędowych i pieczątek w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu oraz pieczęci urzędowych w pozostałych jednostkach organizacyjnych gminy - miasto Grudziądz z późn. zm. § 17 otrzymuje brzmienie:
„§ 17. Do pieczęci urzędowych i pieczątek w urzędzie używa się tuszu czerwonego z wyjątkami pieczęci wpływowych stosowanych przez punkty kancelaryjne, o których mowa w § 2 Zarządzenia Nr 268/11 Prezydenta Grudziądza z dnia 7 lipca 2011 r. w sprawie wyko-nywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu oraz w sprawach związanych z dowodami osobistymi, które używają tuszu czarnego.”
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 05-12-2018 11:14 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 20-11-2018 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 05-12-2018 11:15 |