ZARZĄDZENIE NR 525/17
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 19 grudnia 2017 r.
w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej
Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (tekst jednolity w Dz. U z 2017 r., poz. 1875 z późn. zm.) oraz art. 268a Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity w Dz. U. z 2017 r., poz. 1257) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam Panią ANNĘ NOWAK – referenta w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego w Grudziądzu do wydawania w moim imieniu decyzji administracyjnych w zakresie stałej rejestracji pojazdów.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 03-01-2018 07:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 19-12-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 03-01-2018 07:53 |