ZARZĄDZENIE NR 56/17
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 8 lutego 2017 r.
w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości stanowiącej własność gminy – miasto
Grudziądz na prawach powiatu przeznaczonej do zbycia.
Na podstawie art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r. poz. 2147, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Sporządzenie wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia w trybie art. 231 § 2 Kodeksu Cywilnego, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
§ 3. Zarządzenie podlega publikacji w Monitorze Grudziądzkim.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Kudlewska | 10-02-2017 08:50 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 08-02-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 13-03-2017 09:11 |