Zarządzenie Nr 22/17
Prezydenta Grudziądza
z dnia 19 stycznia 2017 r.
w sprawie przejęcia na własność Gminy-miasto Grudziądz pojazdów usuniętych z dróg publicznych oraz ze stref zamieszkania i stref ruchu na podstawie art. 50a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.) i art. 50a ust.2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz.1137 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (Dz. U. z 2011 r., Nr 143 poz.845 z późn. zm.)
zarządza się, co następuje:
§ 1
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 30-01-2017 13:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 19-01-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 30-01-2017 13:42 |