herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 520/16 w sprawie zasad przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego w 2017 r.

ZARZĄDZENIE NR 520/16
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 29 grudnia 2016 r.

 

w sprawie zasad przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego w 2017 r.

 

            Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 30 ust. 1, ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 i poz. 1579), oraz § 6 Zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy–miasto Grudziądz (Grudziądza) w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO) stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr XXIX/95/16 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2016 r. poz. 4626) zarządzam, co następuje:

§ 1. Zarządzam przeprowadzenie z mieszkańcami miasta Grudziądza konsultacji społecznych, zwanych dalej konsultacjami, dotyczących Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO),
w okresie od 30 listopada 2016 r. do 16 kwietnia 2017 r.

§ 2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dwóch etapach:

  1. etap I – składanie propozycji zadań do GBO w jednej z dopuszczalnych form:
  1. w formie pisemnej, z wykorzystaniem formularza zgłoszeniowego zadania stanowiącego załącznik do załącznika nr 1 do Uchwały Nr XXIX/95/16 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego,
    w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 15 lutego 2017 r., w jednym z wyznaczonych punktów przyjmowania wniosków,
  2. w formie elektronicznej, z wykorzystaniem systemu dostępnego pod adresem haszgru.pl, w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 15 lutego 2017 r. do godziny 24:00;
  1. etap II – głosowanie nad zadaniami w jednej z dopuszczalnych form:
  1. w formie pisemnej, z wykorzystaniem karty do głosowania dostępnej
    w okresie od 29 marca 2017 r.  do 16 kwietnia 2017 r. w jednym z wyznaczonych punktów do głosowania,
  2. w formie elektronicznej, z wykorzystaniem portalu dostępnego pod adresem haszgru.pl, w okresie od  29 marca 2017 r.  do 16 kwietnia 2017 r. do godziny 24:00.

§ 3.1. Powołuję Komisję ds. oceny formalno – prawnej i merytorycznej wniosków, zwaną dalej Komisją, w składzie:

  1. Małgorzata Sadowska-Rodziewicz – Naczelnik Wydziału Kultury, Sportu
    i Promocji, Przewodnicząca Komisji;
  2. Jolanta Herba – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, członek Komisji;
  3. Sylwia Łazarczyk – Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu, członek Komisji;
  4. Lilianna Kowalska – Naczelnik Wydziału Finansowego, członek Komisji;
  5. Andrzej Cherek – Naczelnik Wydziału Edukacji, członek Komisji;
  6. Maja Banasik – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, członek Komisji;
  7. Wojciech Witkowski – Naczelnik Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, członek Komisji;
  8. Stefan Baca – Naczelnik Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego, członek Komisji;
  9. Marek Iwiński – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów, członek Komisji;
  10. Romualda Rudnik – Kierownik Biura Zamówień Publicznych, członek Komisji;
  11. Wiesław Urbański – Kierownik Biura Informatyki, członek Komisji;
  12. Izabela Fijałkowska – Miejski Konserwator Zabytków, członek Komisji;
  13. Teresa Kleczewska – Naczelnik Wydziału Transportu, członek Komisji;
  14. Renata Rybczyńska – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich, członek Komisji;
  15. Alicja Kozłowska – Naczelnik Wydziału Komunikacji, członek Komisji;
  16. Beata Przybylska – Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych, członek Komisji;
  17. Rafał Cywiński – Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, członek Komisji;
  18. Beata Szych – Kierownik Biura Nadzoru Właścicielskiego, członek Komisji;
  19. Jan Przeczewski – Komendant Straży Miejskiej, członek Komisji.

2. W przypadku braku możliwości uczestniczenia w pracach Komisji nieobecnego członka Komisji zastępuje wskazany przez niego pracownik podległej mu komórki organizacyjnej.

§ 4.1. Wszystkie poprawnie złożone propozycje zadań do GBO 2017 tworzą Bazę Wniosków, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl w podziale na okręgi
i zadania ogólnomiejskie i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania, wartość zadania brutto.

2. Baza Wniosków podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.

§ 5.1. Komisja, po sprawdzeniu kompletności i poprawności formularzy, o których mowa
w § 4 ust. 1, oraz po otrzymaniu pozytywnej opinii z właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych, tworzy Bazę Wniosków Poprawnych, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania,  wartość zadania brutto.

2. Baza Wniosków Poprawnych podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.

3. W okresie od 02 stycznia 2017 r. do 15 marca 2017 r. w przypadku wystąpienia konieczności uzupełnienia wniosku przez Wnioskodawcę, Komisja niezwłocznie informuje go o tym fakcie i wyznacza termin 5 dni na uzupełnienie braków.

4. Wprowadzona we wniosku zmiana wymaga pisemnego potwierdzenia złożonego przez Wnioskodawcę (czytelny podpis oraz data) na formularzu zgłoszeniowym, a ewentualny brak zgody na jej wprowadzenie skutkuje odrzuceniem wniosku.

§ 6. Wnioski, które nie przeszły pozytywnie weryfikacji tworzą Bazę Wniosków Odrzuconych i zostają opublikowane na stronie #gru pod adresem haszgru.pl wraz
z uzasadnieniem odrzucenia wniosku, w terminie do 17 marca 2017 r.

§ 7. Ustala się punkty konsultacyjne przyjmowania wniosków do GBO 2017, punkty
do głosowania na zadania w ramach GBO 2017 oraz terminy ich funkcjonowania, zgodnie
z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.

§ 8. Ustala się szczegółowy harmonogram działań:

  1. podjęcie uchwały                                          30.11.2016 r.;
  2. akcja informacyjno – promocyjna                 30.11.2016 r. – 16.04.2017 r.;
  3. składanie wniosków                                      02.01.2017 r. – 15.02.2017 r.;
  4. weryfikacja wniosków                                  02.01.2017 r. – 15.03.2017 r.;
  5. publikacja listy do głosowania                      do 22.03.2017 r.;
  6. głosowanie nad wnioskami                           29.03.2017 r. – 16.04.2017 r.;
  7. zmiany w uchwale budżetowej i WPF          maj 2017 r.;
  8. realizacja zadań                                             maj – grudzień 2017 r.

§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Gaca 05-01-2017 10:58
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 29-12-2016
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 19-01-2017 10:00