ZARZĄDZENIE NR 520/16
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 29 grudnia 2016 r.
w sprawie zasad przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego w 2017 r.
Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 30 ust. 1, ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 i poz. 1579), oraz § 6 Zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy–miasto Grudziądz (Grudziądza) w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO) stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr XXIX/95/16 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2016 r. poz. 4626) zarządzam, co następuje:
§ 1. Zarządzam przeprowadzenie z mieszkańcami miasta Grudziądza konsultacji społecznych, zwanych dalej konsultacjami, dotyczących Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO),
w okresie od 30 listopada 2016 r. do 16 kwietnia 2017 r.
§ 2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dwóch etapach:
§ 3.1. Powołuję Komisję ds. oceny formalno – prawnej i merytorycznej wniosków, zwaną dalej Komisją, w składzie:
2. W przypadku braku możliwości uczestniczenia w pracach Komisji nieobecnego członka Komisji zastępuje wskazany przez niego pracownik podległej mu komórki organizacyjnej.
§ 4.1. Wszystkie poprawnie złożone propozycje zadań do GBO 2017 tworzą Bazę Wniosków, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl w podziale na okręgi
i zadania ogólnomiejskie i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania, wartość zadania brutto.
2. Baza Wniosków podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.
§ 5.1. Komisja, po sprawdzeniu kompletności i poprawności formularzy, o których mowa
w § 4 ust. 1, oraz po otrzymaniu pozytywnej opinii z właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych, tworzy Bazę Wniosków Poprawnych, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania, wartość zadania brutto.
2. Baza Wniosków Poprawnych podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.
3. W okresie od 02 stycznia 2017 r. do 15 marca 2017 r. w przypadku wystąpienia konieczności uzupełnienia wniosku przez Wnioskodawcę, Komisja niezwłocznie informuje go o tym fakcie i wyznacza termin 5 dni na uzupełnienie braków.
4. Wprowadzona we wniosku zmiana wymaga pisemnego potwierdzenia złożonego przez Wnioskodawcę (czytelny podpis oraz data) na formularzu zgłoszeniowym, a ewentualny brak zgody na jej wprowadzenie skutkuje odrzuceniem wniosku.
§ 6. Wnioski, które nie przeszły pozytywnie weryfikacji tworzą Bazę Wniosków Odrzuconych i zostają opublikowane na stronie #gru pod adresem haszgru.pl wraz
z uzasadnieniem odrzucenia wniosku, w terminie do 17 marca 2017 r.
§ 7. Ustala się punkty konsultacyjne przyjmowania wniosków do GBO 2017, punkty
do głosowania na zadania w ramach GBO 2017 oraz terminy ich funkcjonowania, zgodnie
z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.
§ 8. Ustala się szczegółowy harmonogram działań:
§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Gaca | 05-01-2017 10:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 29-12-2016 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 19-01-2017 10:00 |