herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 listopada 2025 r.

XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza odbędzie się w dniu 26 listopada 2025 r. o godz. 11:00 w Sali 301 Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, przy ul. Ratuszowej 1.

Porządek Obrad* :

  1. Sprawy porządkowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przedstawienie porządku obrad,
  3. przyjęcie protokołów z XXI i XXII sesji.
  1. Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
  2. Uchwała sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających gminie-miasto Grudziądz jej jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organu lub osób uprawnionych do udzielania tych ulg.
  3. Uchwała w sprawie uchylenia Uchwały Nr XXVI/231/20 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 6 maja 2020 r., w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy-miasto Grudziądz.
  4. Uchwała w sprawie zniesienia statusu pomnika przyrody.
  5. Uchwała w sprawie pomników przyrody na terenie gminy - miasto Grudziądz.
  6. Uchwała w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego z Gminą Kruszwica na realizację zadań w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami.
  7. Uchwała w sprawie harmonogramu terminów obrad Rady Miejskiej Grudziądza na 2026 rok.
  8. Uchwała w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2026 roku.
  9. Uchwała w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, a także szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich oraz sposobu rozliczania wykonywania takich usług.
  10. Uchwała w sprawie podniesienia wysokości wynagrodzenia dla rodzin zastępczych zawodowych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka.
  11. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025 wg stanu na 15 czerwca 2025 r. gminy-miasto Grudziądz.
  12. Sprawozdanie Prezydenta Grudziądza z działalności.
  13. Informacje o bieżącej sytuacji Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. doktora Władysława Biegańskiego w Grudziądzu.
  14. Informacje w sprawach bieżących związane z działalnością Prezydenta Grudziądza nieobjęte sprawozdaniem, o którym mowa w pkt 13.
  15. Oświadczenia.
  16. Zakończenie obrad.

 

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Obuchowska 12-11-2025 15:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Obuchowska 12-11-2025
Ostatnia aktualizacja: Anna Obuchowska 12-11-2025 15:47