herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Grudziądza W sprawie wszczęcia postępowania oraz zawiadomienia o oględzinach dotyczącego wydania zezwolenia na usunięcie drzew przy ul. Hallera 54-58

Na podstawie art. 49, 79 i 10 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 t.j.) w związku z art. 83 a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. – o ochronie przyrody (Dz. U. 2016 poz. 2134 ze zm.) Prezydent Miasta Grudziądza informuje, że w dniu 18 października 2017 r. na wniosek Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Hallera 54-58 w Grudziądzu, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z działek nr 1/4, 2/13 obręb 115, zlokalizowanych przy ul. Hallera 54-58 w Grudziądzu.

Ustala się termin komisyjnych oględzin wnioskowanych drzew na dzień 14.11.2017 r. na godzinę 10:00.

Informacja o ww. wniosku została umieszczona w prowadzonym przez Prezydenta Miasta Grudziądza publicznie dostępnym wykazie danych: www.bip.grudziadz.pl/ochrona środowiska/ pozwoleniaidecyzje/.

Zgodnie z art. 10 § 1 ww. ustawy, strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz przed wydaniem decyzji mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

W związku z powyższym informuję o prawie do zapoznania się z aktami sprawy oraz wypowiedzenia się co zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszania żądań, w terminie 3 dni od dnia oględzin.

Akta sprawy znajdują się i są dostępne do wglądu w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Grudziądzu - wejście C, pokój nr. 3, tel. 56 45 10 267.

Obwieszczenie wisi w dniach od 06.11.2017 do 20.11.2017 r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Schulz 06-11-2017 13:31
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 06-11-2017
Ostatnia aktualizacja: Miłosz Kryger 09-12-2022 11:12